Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

15 km: 1 t 46 min

30 km: 3 t 40 min

7713586[/snapback]

 

Kanskje en fordel å skrive hva dette gjelder...Løping eller?

7714925[/snapback]

 

Sorry. Det er til fots. Om du vil løpe eller krype bestemmer du selv, men hva som er raskest er vel ganske intuitivt. Dette var i militæret. MEd full opppakning. Så ble mye småjogging og rask gange. Helvete for et slit. Glad jeg ikke er der lenger :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lover at Equilibrium har rekordene på både 400m og 800m i slutten av 2006! ;)

Nevner at jeg løp 400m og 800m i helgen, gikk ikke så bra der, åpna som fy på 400m med 23,7 på første 200m, forøvrig 8 tideler raskere enn 200m persen. Endte på 53,46. Da kan dere regne ut hvor mye mer jeg brukte på andre runda, hau, den var ikke bra.

 

800m nevner jeg ikke slik at Deathie føler han kan slappe av mot UM, i forhold til å slå meg. :cool:

Endret av Equilibrium
Lenke til kommentar
Jeg lover at Equilibrium har rekordene på både 400m og 800m i slutten av 2006! ;)

Nevner at jeg løp 400m og 800m i helgen, gikk ikke så bra der, åpna som fy på 400m med 23,7 på første 200m, forøvrig 8 tideler raskere enn 200m persen. Endte på 53,46. Da kan dere regne ut hvor mye mer jeg brukte på andre runda, hau, den var ikke bra.

 

800m nevner jeg ikke slik at Deathie føler han kan slappe av mot UM, i forhold til å slå meg.  :cool:

7730874[/snapback]

Der har du allerede løyet. ;)

 

Hva løp du egentlig på på 800m? :hmm: 2 uker igjen nå, så er det forummøte i NM for aldersbestemte på 800m. Equilibrium = eid. :tease:

Lenke til kommentar

Dips: 45 (warneck)

 

Klarte 50 forrige gang jeg sjekket, hadde bena og magen i 90 grader

__________________

 

Klarer også 100 og noe i rygg ups. På den måten at man har bena på en bukk(rumpa opp) og noen holder fast bena dine så må ryggen gå ned og opp 180 grader

 

to recs woho

 

____

EDit

Ballkast (160 g): 78 meter (espennyh)

 

Hvis det er sånn grønn tennisball så har jeg kastet 82,5 meter

Endret av xDraLLx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg slenger inn en foreløpig rekord i førsteposten:

 

Stå inntil en vegg med bena i 90 grader: 12 minutter. :)

7782438[/snapback]

 

Damn, det er bra. Hvor gammel var du da? Jeg vet at desto yngre man er desto lettere blir det; kjørte det på fotballaget jeg trente, og han som stod lengst stod nesten i 20 minutt. Da var de 9-10 år gamle. Selv stod jeg 6 minutt når jeg var 14 og det var ingen i klassen som klarte lengre. Hadde ikke trent på det da, stod på vilje.

Lenke til kommentar
Jeg slenger inn en foreløpig rekord i førsteposten:

 

Stå inntil en vegg med bena i 90 grader: 12 minutter. :)

7782438[/snapback]

 

Damn, det er bra. Hvor gammel var du da? Jeg vet at desto yngre man er desto lettere blir det; kjørte det på fotballaget jeg trente, og han som stod lengst stod nesten i 20 minutt. Da var de 9-10 år gamle. Selv stod jeg 6 minutt når jeg var 14 og det var ingen i klassen som klarte lengre. Hadde ikke trent på det da, stod på vilje.

7797515[/snapback]

Det var nå på tirsdag, så jeg var vel 17 år. Jeg kunne nok ha stått et par minutter til, men gymtimen var over. Det var jeg og én annen som stod til 12 minutter. Han andre spiller på FFK junior, så det var litt motstand å få derfra. Nummer tre endte opp på rundt 5-6 minutter.

 

Jeg hørte i dag at en orienteringsløper på skolen hadde tatt 20 minutter. Den skal selvfølgelig slås, så nå må jeg en tur ned på treningsstudio. :)

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
heier på Equilibrium under UM.

kommer til å stille som heier på sidelinja...

havner du ikke på pallen blir jeg meget skuffa...

klæm på di sinke  :fun:

 

go go go Equilibrium!!

 

MR. 800

7780674[/snapback]

WTF? Her har tydeligvis noen misforstått noe. :hmm:

 

Angående ståing inntil veggen stod jeg ca. 10 og et halvt minutt på basketballeir en gang. Det må være sikkert 8 år siden nå tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...