Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

19.32, av Michael Johnson. Han var rå i sin tid, så jeg tror ikke noen forumtroll tar han med det første. :)

 

Edit: Den som kanskje er nærmest noen verdensrekord her, er Dotten, som "kun" er 51 hundredeler fra verdensrekorden til Maurice Green på 60 meter. Den lyder på 6.39.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Haha, kan jo drømme. Det er vel snart ti år siden den målingen og nøyaktigheten på den kan vel diskuteres. Stoler mer på målingen gjort på rekrutten, var på 7,2 eller 7,1. Husker ikke helt. Det er ti kg siden. Var nå uansett kjappest av de 1800 rekruttene som var der, så får vel putte det på cv'en.

 

Men jeg regner nå med å fortsatt ha litt krutt i bena, selv om akselerasjonen nok ikke er helt den samme så tror jeg at jeg fortsatt når en god toppfart.

Lenke til kommentar
høyde: 1,77cm

vekt:68kg

 

 

60m: 7,5

3000m: 12,10

Armhevinger: 80 med brystet helt ned

Benkpress: 92kg 5ganger

knebøy: 150kg 10ganger

Hang-ups 23

Hang-ups med 20kg extra 12

7590493[/snapback]

 

Unnskyld om jeg fornærmer deg/noen, men jeg tviler på at du med dine 68 kg tar 150kg*10 i knebøy. Resten av dine P.R. er vel ikke noe galt å si på. Foruten at du skal ha trent en stund for å ta 23 chins med rett grep og en ordentlig føring (helt ned, helt opp -- rolig), selvom du bare har 68kg som tynger deg.

 

Hva du tar i knebøy har mye med dybde å gjøre. Kjører jeg til 90grader klarer jeg 100kg helt fint, men skal jeg helt ned sliter jeg med 65kg.

7591868[/snapback]

Ass to the grass brother! :love: (and therefor) Bones to dust!

Det mest vanlige er vel 90 graders vinkel mellom legg/lår. Jeg tar andre andre benøvelser enn vanlig knebøy helt ned :)

 

Jeg må ha en genetisk svikt når det kommer til å ta chins. Er mye sterkere (med tanke på basisøvelser og isolasjonsøvelser med vekter) enn folk som tar 4-5 ganger så mange som det jeg gjør. :)

7637413[/snapback]

Du har utvilsomt en genetisk svikt!! Jeg ville rett og slett tatt selvmord om jeg oppdaget noe slikt.. Eller, kanskje jeg i fornuftens syn tenker over at en øvelse er noe, mens en annen kan bruke kroppen på andre måter.. hmm? Chins har veldig mye med styrke:vekt forholdet å gjøre :) Og da snakker vi ikke styrke i beina, :tease:

 

--

L@sse, ser at du har med "curler strikt" under rekorder, hvor ikke da ta med Markløft? En øvelse som utvilsomt faller bedre i smak enn bicepscurl, hehe. Med mindre du mener tricepscurl/franskpress, der tar jeg 97.5kg :dribble::love:

Lenke til kommentar
L@sse, ser at du har med "curler strikt" under rekorder, hvor ikke da ta med Markløft? En øvelse som utvilsomt faller bedre i smak enn bicepscurl, hehe. Med mindre du mener tricepscurl/franskpress, der tar jeg 97.5kg  :dribble:  :love:

7670942[/snapback]

Alle øvelser som vil, får være med. Kom med en rekord, så slenger jeg den inn i førsteinnlegget. Jeg er ærlig talt ikke sikker på hva curler strikt er, men jeg regner med at det er noe ala biceps curl.

Lenke til kommentar

Er ikke særlig sikker jeg heller, hehe. :) Men antar han mener det (biceps curl). Skal nevnes at franskpressen er gjort 8 ganger under 97.5kg. Har som alltid veldig strikt teknikk. Biceps curl tar jeg ikke, har aldri vært en øvelse jeg har likt :)

 

Liker best å løpe, bli dødssliten, slik at det verker i beina, så kommer jeg hjem og lager meg et sinnsykt godt kjøttmåltid. Herlig! :love:

 

EDIT: Klarte å skrive et ord to ganger :whistle:

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Jeg må ha en genetisk svikt når det kommer til å ta chins. Er mye sterkere (med tanke på basisøvelser og isolasjonsøvelser med vekter) enn folk som tar 4-5 ganger så mange som det jeg gjør. :)

7637413[/snapback]

Du er ikke den eneste som er dårlig i chins :)

Foretrekker nedtrekk.

Lenke til kommentar

Andgående det med giret ror jeg på mellom 3 og 4 når jeg maxer 2000 og 5000, i disse tilfeller ror jeg på concept 2 maskiner. Dette er vel litt individuelt og smak & behag, men skal du ro fort på sånne distanser tror jeg de fleste bør ligge på mellom gir 3 og 5 avhengig av forhold styrke/kondis osv.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Liggende roing - Her ligger man på magen på en benk og poenget er at man skal løfte en vektstang opp i benken. Resultatet er kun gyldig når stangen berører benken. En annen forutsettning er at hendene skal være strake i det du løfter vektstangen, man kan altså ikke starte med krummede armer, i tillegg skal beinene være frie. Brukte mine geniale tegnekunskaper i paint for å illustrere :!:

Her er min personlige bestenotering 50kg

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...