Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor gammel er du, warneck? Mange bra rekorder der. :)

 

I dag så jeg forresten en 2 meter høy (kanskje enda høyere også) type benke 152,5 kg. Dét er prestasjon!

7538402[/snapback]

 

Trener med en god del til daglig som klarer 230kg. :) De fleste har konkurret eller konkurrer i BodyBuilding. Også er det noen der som konkurrer i Fitness da. Dem står det vel mest respekt av mtp styrke:vekt ratio! :dribble:

 

Jeg er 19 år. Har trent seriøst (som folk kaller det) i en god del år nå. Utenom det har jeg trent diverse kampsport, idretter, friidrett og generell trening helt siden jeg var 5-6 år. Er jo rett og slett min store kjærlighet, mi amor. Sikkert mange her som er enige med meg :love:

 

Angående roing 500m har du jo et poeng. Får så om jeg klarer å finne meg en god ro-maskin :) Ryggen er vel min sterkeste muskelgruppe. Har vel rimelig banka legger/lår og, men de forsvinner sakte for seighetens del! :(

 

Deathie virker veldig god på korte distanser forresten. Han (!) faller selvfølgelig av i de lengre distansene, med mindre han er kenyaner som løper en mil hver morgen til oppvarming. :w00t:

 

EDIT:

På tide å sove, beina verker etter den siste intervallturen. (Kjekt å ha rett før jeg legger meg, da blir jeg sliten og sovner fortere enn jeg klarer å kle av meg.)

Endret av warneck
Lenke til kommentar
Imponerende tider på friidrettsbanen Deathie!  :)

Ser du er 88 mod, Vidar Dahle? el tar jeg feil?

Har selv 1,55,82 på 800 metern. 88 mod selv.

7535888[/snapback]

Korrekt. Du ligger vel plassen bak meg på Norgesrankingen for 18/19? Trener du bra for tiden? :)

7539308[/snapback]

Kult! Er nok meg :cool:

Treninga har nok ikke blitt så bra i det siste, har slitt litt med beinhinnebetennelse, men det er på vei bort nå. Trente for mye på mølle og i hall med sko som ikke dempa noe særlig. Men er snart back on track!

Snakker målsetninger som under 1.53 og under 51på 400m neste år :)

Går med treninga der? I rute for innendørssesongen? Eller er det utendørs som gjelder?

Lenke til kommentar
Det finnes en 15 åring her i Norge som løper 3000m på 8.39min - han er sinnsyk. Bekele som er verdens beste på langdistanseløping, og kunne spasert inn til 3900m på coopertesten, er sinnsyk. Thomas Alsgaard er ingenting. ;) Man trenger ikke være god å løpe bare fordi man er flink på ski. Kjenner flere på min alder som lett kunne kommet opp på 4000m. 3 min på kilometeren er alldeles ikke umulig. :)

7394252[/snapback]

Er det han fra Trønderlag et sted du snakker om? Stort talent, i hvert fall.

 

Men du skal ha et visst talent for løping hvis du skal løpe 3 minuntter på kilometeren, eller trene veldig mye. Hvor mange timer trener du i året sånn ca? Ser ut som du virker å være veldig godt trent.

Lenke til kommentar
Kult! Er nok meg :cool:

Treninga har nok ikke blitt så bra i det siste, har slitt litt med beinhinnebetennelse, men det er på vei bort nå. Trente for mye på mølle og i hall med sko som ikke dempa noe særlig. Men er snart back on track!

Snakker målsetninger som under 1.53 og under 51på 400m neste år  :)

Går med treninga der? I rute for innendørssesongen? Eller er det utendørs som gjelder?

7557192[/snapback]

Ja 1.53 bør absolutt være innen rekkevidde. Satser selv ikke stort på 400 så forventer ikke så mye av meg selv på den distansen.

 

Jeg er veldig i støtet for tiden egentlig, men sliter litt med juletider og ferie. Motivasjonen til å dra seg ut om morgenen i kulden frister lite. :p Kommer vel egentlig ikke til å satse noe som helst på innendørssesongen bortsett fra UM. Skal du være med der forresten? Veldig få innendørsstevner her på vestlandet og dropper derfor hele greien.

 

Er det han fra Trønderlag et sted du snakker om? Stort talent, i hvert fall.

 

Men du skal ha et visst talent for løping hvis du skal løpe 3 minuntter på kilometeren, eller trene veldig mye. Hvor mange timer trener du i året sånn ca? Ser ut som du virker å være veldig godt trent.

7558118[/snapback]

Hvor mange timer jeg trener i året? Det har jeg dessverre ikke regnet på, men blir vel ca. 12-13 timer i uken regner jeg med - men det har bare pågått i et halv år ca. Jeg begynte på friidrett for 2 år siden, det første året tok jeg det med ro og bare trente 2-3 ganger i uken, mens i fjor var jeg også med å konkurrere samtidig som jeg begynte å trene mer. Fjorårets sesong gikk derfor over all forventning og endte opp med å signere kontrakt for en måned siden ca. så nå er jeg nødt å trene mye. :p

Lenke til kommentar
Signere kontrakt?  :hmm:

Skal være med på UM, bor ikke så langt fra stangehallen så er der å trener 2 ganger i uka  :cool:

7562048[/snapback]

Jepp. Kontrakt som dekker reiser og klær, sko osv opp til en viss sum. Får også ekstra bonuser når jeg kvalifiserer meg til Jr. NM, hoved NM og vinner nasjonale stafetter. Herlig å være medlem i norges beste mellomdistanseklubb. :D

Lenke til kommentar
Signere kontrakt?  :hmm:

Skal være med på UM, bor ikke så langt fra stangehallen så er der å trener 2 ganger i uka  :cool:

7562048[/snapback]

Jepp. Kontrakt som dekker reiser og klær, sko osv opp til en viss sum. Får også ekstra bonuser når jeg kvalifiserer meg til Jr. NM, hoved NM og vinner nasjonale stafetter. Herlig å være medlem i norges beste mellomdistanseklubb. :D

7563440[/snapback]

Nice :D

Noe imot at jeg legger deg til på msn? Hadde vært fett å preka trening med som er på samme nivå omtrent. Her i området er det bare meg som løper under 2.05 elno :no:

Lenke til kommentar
...

 

Angående roing 500m har du jo et poeng. Får så om jeg klarer å finne meg en god ro-maskin :) Ryggen er vel min sterkeste muskelgruppe. Har vel rimelig banka legger/lår og, men de forsvinner sakte for seighetens del! :(

 

...

 

Bare du finner en ConceptII-maskin i ikke alt for dårlig stand så går det greit. Maksinen har ikke så mye å si på korte avstander som på lange. (De gamle CII-maskinene er bedre å teste på enn de nye synes jeg, men det er vel fort en smakssak.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...