Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Romaskin:

500m: 1:36

2000m: 8:48 (Kjente fremdeles 500 meteren lå igjen i kroppen. Tror det skal være mulig å komme ned mot 8 minutter, og kanskje under)

Kondisen er ikke på topp, så jeg trives best på korte distanser og heller bruke alt jeg har på kort tid..

7251462[/snapback]

 

2000m: 7:49

 

ble rettogslett kvalm etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Romaskin:

500m: 1:36

2000m: 8:48 (Kjente fremdeles 500 meteren lå igjen i kroppen. Tror det skal være mulig å komme ned mot 8 minutter, og kanskje under)

Kondisen er ikke på topp, så jeg trives best på korte distanser og heller bruke alt jeg har på kort tid..

7251462[/snapback]

 

2000m: 7:49

 

ble rettogslett kvalm etter det.

7363388[/snapback]

 

7.49 er en knallgod tid :) Prøv å kom under 7.40 i løpet av året ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
800m: 1.34 min.

Gratulerer! Du har knust verdensrekorden til Wilson Kipketer med 7 sekunder :w00t:

Regner med det var 400m du løp.

7376792[/snapback]

Ikke værst det, nei.

Løp forøvrig 400m på 69 sekunder i 9.klasse, så tiden kan ikke være spesielt sterk :p

Lenke til kommentar
800m: 1.34 min.

Gratulerer! Du har knust verdensrekorden til Wilson Kipketer med 7 sekunder :w00t:

Regner med det var 400m du løp.

7376792[/snapback]

Ikke værst det, nei.

Løp forøvrig 400m på 69 sekunder i 9.klasse, så tiden kan ikke være spesielt sterk :p

7378160[/snapback]

 

Du sier noe der. hehe. Muligens skal det være 2:34, og det er igrunn ganske sterkt.

______________________________________________________

 

Har selv følgende rekorder på friidrettsbanen:

 

60m: 7,9

100m: 13,4

200m: 29,3

400m: 1:12,5

800m: 2:53

Lenke til kommentar
Stoltzekleiven: 11:32 (svamp)

Stolszen løp jeg på 10.21 i år. :)

 

Coopertest: 3300m (8+1/4 runde) gjort i 10 klasse! Tar jeg ikke helt feil er det ny rekord?

7001265[/snapback]

Hadde jeg bare løpt en coopertest, hadde det vært artig å prøvd å komme opp på 4000 meter. Tviler sterkt på at jeg hadde klart det iom at kondisjonen min ikke holder mål. Har 9.02 på 3000 meteren, så med målrettet utholdenhetstrening kunne jeg nok klart å bli en seig faen.

Lenke til kommentar
Hadde jeg bare løpt en coopertest, hadde det vært artig å prøvd å komme opp på 4000 meter. Tviler sterkt på at jeg hadde klart det iom at kondisjonen min ikke holder mål. Har 9.02 på 3000 meteren, så med målrettet utholdenhetstrening kunne jeg nok klart å bli en seig faen.

Skolerekorden på Lillestrøm Videregående er på 3900 meter, tatt av Thomas Alsgaard. Han har også en rekord i VO2, husker bare ikke hvilken. Tror det er ganske vanskelig å komme over det, hvis det ikke er det er du bare sinnsyk.

Lenke til kommentar

Det finnes en 15 åring her i Norge som løper 3000m på 8.39min - han er sinnsyk. Bekele som er verdens beste på langdistanseløping, og kunne spasert inn til 3900m på coopertesten, er sinnsyk. Thomas Alsgaard er ingenting. ;) Man trenger ikke være god å løpe bare fordi man er flink på ski. Kjenner flere på min alder som lett kunne kommet opp på 4000m. 3 min på kilometeren er alldeles ikke umulig. :)

Lenke til kommentar

Skal vi sjå... mine noverande rekordar, med ei kroppsvekt på ca 60 Kg og i ein alder av 16 år blir då:

 

Markløft: 130 Kg (raw, med belte)

Benkpress: 70 Kg*2 (raw, har meir inne, men trente med det ein dag)

Spyd 700 g: 47.66 M

Stille lengde: 273 Cm

Stille høgde: 62 Cm (Seargents, det er persen, no har eg 57 Cm :blush: )

Chin-ups: 14 (dårleg dag, har meir inne)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På treningsstudio/styrke:

Hang-ups (overtak): 24 (Er vel ingen bedre, her går det sent i økinga)

Om det betyr chins, altså overtak med noe bredere enn skuldergrep så ja.

Dips:Husker ikke, et sted mellom 40-50. Trener med 20 og 40kgs vekter nå. (Er vel ingen bedre, men kan sikkert skaffe et eksakt tall om det er ønsket)

Push-ups: Rundt 60-70 et sted.

Sit-ups: wtf? :p Her er det jo sinnsykt viktig hvordan teknikk du tar. Umulig å sammenligne med noen.

Knebøy (max): Ingen peiling! Vil ikke ødelegge knæra. :hrm:

Knebøy (10 ganger): 155 kg (Er vel ingen bedre)

Curler strikt: Øvelsen knekker håndledda mine, men trener med en som curler 80kg!!:)

 

Friidrett:

60 m: 7,2

3000 m: 9:34 (har ikke 100% oversikt på nyere resultater, neppe noe bedre siden jeg ikke trener på samme måte lengre)

Lengde: 5,4 m (Har seriøst en teknikk som er elendig. Kan hoppe alt fra 4m til dette:)

 

Synes det var veldig svake resultater på folk her når det gjelder treningsstudio/styrke, tydeligvis få fra f.eks. fitnessprat og treningsforum.com med lignende treningsforum som henger her, hehe. Derimot når det gjelder friidrett og sånt er jeg mektig imponert. Her snakker vi MANGE med VELDIG sterke tider å vise til.

 

Husker ikke hva jeg ror 500m på, men ble faen meg ivrig på å finne det ut nå. Har et sinnsykt konkurranseinnstinkt, men tviler på at jeg slår de som har rekorden da den er sikkert tatt av toppidrettsutøvere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...