Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

kan sjonglere med 3 baller, rekorden er bare 6-7 elns.. har bare trent i et par timer. men jeg skal kjøpe noen ordentlige sjongleringsballer, og få øvd litt, så klarer jeg det sikkert bedre.

6326554[/snapback]

Klarer rundt 150 med 3 baller, ikke alltid jeg gidder å telle. Kjøp ordentlige baller( :tease: ), sånne fylt med noe bønnelignende som er like tunge. Det er veldig morsomt, spesielt når man kan starte med flere baller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La deg til i første innlegg :p  Moro å se om det er noen skikkelige sirkusartister her.

6326921[/snapback]

En ting:

2200 m: 9:20 (endrebjorsvik)

3000 m: 9:27 (Deathie)

 

Er det noen vits i å ha endre der? Deathie bruker garantert ikke bare 7 sek. på de siste 800 meterne... ;)

Lenke til kommentar
En ting:
2200 m: 9:20 (endrebjorsvik)

3000 m: 9:27 (Deathie)

 

Er det noen vits i å ha endre der? Deathie bruker garantert ikke bare 7 sek. på de siste 800 meterne... ;)

6327405[/snapback]

Apropos det, var i Oslo og løp i helgen og perset på 3000m. Ny pers er nå 9.15,67. :)

6338572[/snapback]

Lå på Scandic Hotell Høvik(?) natt til i går, og der var det en hel haug med friidrettsfolk... Noen herfra?

Lenke til kommentar
sjonglering er ikke noe stress da, har kunnet det siden barneskolen. Poenget er jo ikke å klare flest ganger, men ta litt "triks". Begynner selvfølgelig ikke med det med en gang, men når man har fått teken og trenger mer utfordring.

6338578[/snapback]

Helt enig. Men jeg er rookie og av og til kan ballene treffe hverandre i luften. Men helt enig, jeg skal skaffe meg flere baller, og øve litt på triks.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har et spørsmål om jeg dette er en bra eller dårlig prestasjon.

Jeg går i 9. klasse, altså 15 år (Blir 15 i oktober) og klarte 12 repitisjoner på 12,5kg-manual på en arm om gangen (Biceps). Er dette bra eller dårlig?

6376535[/snapback]

Det vitner om at du har en viss styrke i bicepsen. Det er ikke utrolig bra, men det er en veldig god start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...