Gå til innhold

Dine fysiske egenskaper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gruer meg til jeg skal inn, er i syden 2 uker fram til 7.august, så skal jeg inn 17.aug. i syden blri det fet mat og alkohol hele tiden med 0 mosjon. formen kommer til å være helt rasskjørt.

6222331[/snapback]

Det er kjipt. Hva med å ta med deg et par joggesko og riste løs et par ganger, hvis du får tid? Tidlig morgen er sikkert kjempebra tid å løpe på, ikke så varmt osv. Bare pass på å holde deg rimelig tørr kvelden før, behøver ikke å være festbrems for det, selv om det kanskje ikke blir så kult.

 

 

wh1te: Fallskjermjegerne 2006/2007 skal banke Marinejegerne! Men det er vel ikke først og fremst styrke det går på, er mer seighet, er det ikke?

Lenke til kommentar
gruer meg til jeg skal inn, er i syden 2 uker fram til 7.august, så skal jeg inn 17.aug. i syden blri det fet mat og alkohol hele tiden med 0 mosjon. formen kommer til å være helt rasskjørt.

6222331[/snapback]

Det er kjipt. Hva med å ta med deg et par joggesko og riste løs et par ganger, hvis du får tid? Tidlig morgen er sikkert kjempebra tid å løpe på, ikke så varmt osv. Bare pass på å holde deg rimelig tørr kvelden før, behøver ikke å være festbrems for det, selv om det kanskje ikke blir så kult.

 

 

wh1te: Fallskjermjegerne 2006/2007 skal banke Marinejegerne! Men det er vel ikke først og fremst styrke det går på, er mer seighet, er det ikke?

6223078[/snapback]

det får bare gå som det går, jogger hver dag fra 15.juni til 24.juli. om jeg da er hekta på jogging tar jeg sikkert med joggesko. men har på følelsen av at de blir hjemme. gidder heller ikke bremse på alkoholen, jeg fortjener denne ferien etter 3 år med allmen videregående :D

Lenke til kommentar
wh1te: Fallskjermjegerne 2006/2007 skal banke Marinejegerne! Men det er vel ikke først og fremst styrke det går på, er mer seighet, er det ikke?

6223078[/snapback]

 

Hva mener du med å banke marinejegerne? Blir det krig, bør Norge krige mot en annen nasjon - ikke egne avdelinger seg imellom.

 

Man sier gjerne at de er "seige" ja. Trenger ikke nødvendigvis ta så mye i benkpress, for å si det slik. Vær beredt på å gå/løpe langt og lenge med (tung) sekk - det er din beste forberedelse, - sammen med generell styrketrening for å klare kravene med god margin.

Lenke til kommentar
Hva mener du med å banke marinejegerne? Blir det krig, bør Norge krige mot en annen nasjon - ikke egne avdelinger seg imellom.

 

Man sier gjerne at de er "seige" ja. Trenger ikke nødvendigvis ta så mye i benkpress, for å si det slik. Vær beredt på å gå/løpe langt og lenge med (tung) sekk - det er din beste forberedelse, - sammen med generell styrketrening for å klare kravene med god margin.

6230636[/snapback]

Det er de tipsene jeg har fått, ja, det blir mye sånn trening framover.

 

Ville bare poengtere at Marinejegerne ikke nødvendigvis er så mye hvassere enn fallskjermjegerne.

Lenke til kommentar
Hva mener du med å banke marinejegerne? Blir det krig, bør Norge krige mot en annen nasjon - ikke egne avdelinger seg imellom.

 

Man sier gjerne at de er "seige" ja. Trenger ikke nødvendigvis ta så mye i benkpress, for å si det slik. Vær beredt på å gå/løpe langt og lenge med (tung) sekk - det er din beste forberedelse, - sammen med generell styrketrening for å klare kravene med god margin.

6230636[/snapback]

Det er de tipsene jeg har fått, ja, det blir mye sånn trening framover.

 

Ville bare poengtere at Marinejegerne ikke nødvendigvis er så mye hvassere enn fallskjermjegerne.

6232517[/snapback]

 

Sats på å bli rekruttert av FSK du. De rekrutterer de beste fra MJK og HJK/Fallskjermjegerne.

Lenke til kommentar

60 m: 7,9 sek. (10. klasse, sliter nok med å komme meg under 9 nå :blush: )

100 m: 13,9 sek. (tror nok jeg vil ha problemer med 15 i dag)

800 m: 3 min. 20 sek. (Denne tror jeg muligens jeg har sjans på i dag)

2000 m: 9 min. 20 sek. (Satt i år. Har alltid sliti med kondisjon, så de lengre distansene er ikke akkurat noe å skryte av :) )

Høyde: 1,35 m (10. klasse dette og. Samme dag.)

Tennisballkast: 71 m (10. klasse. blandt de få idrettsprestasjonene mine jeg tror jeg kan matche i dag)

Kulestøt: 12 m. (Damekule, i 10. klasse)

Lengde: 4,90 m. (nok en gang i 10. klasse. noen år siden)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Topic: wh1te, hvordan trente du før du klarte 600 sit-ups? Altså hvor mye/mange ganger om dagen.

6233657[/snapback]

 

2 x 250 hver kveld, i tillegg til 5 minutt statisk magetrening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...