Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

pc vil ikke starte med ny psu

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp en 500w mist psu. Har et 20 pins hovedkort og måtte splitte kabelen for at den skulle passe. Når jeg trykker på på-knappen på psuen går cpu vifta en kvart omdreining. Men når jeg slår på pcen vil den ikke starte. Pcen funker fint med eldre psu. Er psuen defekt? Eller kan det være noe annet?

Har et asrock dual s-ata hk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du husket å koble i P4-kontakten?

6088515[/snapback]

Jepp. Det var etter at jeg gjorde det at viften greide en kvart omdreining. Prøvde p4 kontakten fra 24 pins kontakten og konverteringskabelen. Kan det hende jeg trenger en p4 adapter som jeg kobler på en av cd/disk kontaktene?

Lenke til kommentar

6088515[/snapback]

Jepp. Det var etter at jeg gjorde det at viften greide en kvart omdreining. Prøvde p4 kontakten fra 24 pins kontakten og konverteringskabelen. Kan det hende jeg trenger en p4 adapter som jeg kobler på en av cd/disk kontaktene?

6088892[/snapback]

Den 4pins kabelen som du tok fra 24pin skal ikke kobles til den 4pins kontakten som står alene. Det er en annen kabel.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

6088515[/snapback]

6088892[/snapback]

Den 4pins kabelen som du tok fra 24pin skal ikke kobles til den 4pins kontakten som står alene. Det er en annen kabel.

Hilsen,

efikkan.

6091506[/snapback]

AHA

TAKK

Men ellers har jeg ingen annen kabel som passer kun en med 8 pins og to med seks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...