black_sheep Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har lånt kamerat sin Zen touch, og skal overføre filer til pc'n. Leita litt rundt på hjemmesiden, og fant ut at jeg trenger "Store Data Files". http://www.creative.com/products/product.a...uct=10274&nav=2. men det går jo ikke an å laste det ned derfra hvor får jeg tak i det? eller et annet program som gjør at jeg kan få filer fra zen touch ---> PC! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) er det ikke bare å dra dem over?? i filbehandler. husk at zen touch vil dukke opp i min datamaskin som egen harddisk og da kan du vel gjøre hva du vil med den. er ikke så jævlig idiotisk som ipod vet du. Endret 12. mai 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Er nok ikke bare dra og slipp, med unntak av hvis kameraten din har oppdatert FW i spilleren til "play for sure". Da skal den dukke opp ved tilkobling. Hvis ikke trenger du et par drivere til maskinen din for at dette skal gå på skinner. Dette finner du ett par klikk unna her. Du må bare velge operativsystm og språk. Endret 21. mai 2006 av GEman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå