CrackaBoi Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Leter etter et slikt kit til a lage labels til CDer. Hvilket av dem er best? Hvor kjoeper jeg det? takker... _________________ 3DMark 2001SE: 11529 poeng mer info på MadOnion [ Denne Melding var redigert av: The Pirate på 2002-10-05 05:14 ] Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Brukte mye Avery før. Liker de egentlig best, for etikettene går helt inn til midten av plata. Brukt en del Fellowes/Neato også. Helt greie de også. Glossy etikettene har overlegen kvalitet. Når bruker jeg Epson 950 og skriver rett ut på plata :smile: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg bruker "Nero Cover-designer" og kjøper etiketter på Clas Ohlson (100stk for 129,-). Første gang du skal bruke dem må du måle opp med en linjal og stille inn i Nero, slik at den skriver ut på riktig sted på papiret, men du kan exportere instaillingene, slik at du kan ta vare på dem... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå