Tethrix Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Everquest 2 cdn min så så fristende på meg i går så... Skal se om jeg får satt opp accounten igjen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 berre å hive seg inn:P husk freeport:P eg har jobba 120timer siste 15 dagane, så har blitt lite spilling på meg:/ så visst du er kjapp så tar du meg igjen:P Lenke til kommentar
galskab Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hey. eg har ein 70pally på splitpaw.. har mye raid experience, nesten full set fabled gear. bjynner og bli lei av og spille paladinen min, så jeg lagde en monk som ble level 23 iløpet av 12timer (collections ftw).. men tenkte på og lage en alt på darathar, jeg har aldri prøvd pvp før og syns det ser intresant ut. send ein tell te meg, paladinen heter shekaam og monken heter etelia. eg komme ikke te å ver online på en uke nå pga ferie, men ta kontakt når eg e online (det går ann og sende tells cross-server, bruk /tell splitpaw.shekaam blablbabla) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå