Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 da er planen å bli lvl 16 på mandag:P da eg ikkje får spelt i helga desverre:( har lyst å prøve Valley of the Rogue Magi (level 16-20) instancet anyone join me:P? crispin: du tar vel meg igjen iløpet av helga så ikkje reis helt ifra meg heller:P Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kan bli med jeg. Har faktisk aldrig gjort den. Skal mentor så klart. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 det høres bra ut:P du er hjertlig velkommen:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synd du ikke får spilt i helga, kommer nok bare til å lvl til lvl 15-16 max. Gidder ikke lvl ifra, får heller spille litt på hobbiten min Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 det høres strålande ut:P vi får gjere dei nye writsa på mandag og tirsdag:P og teste ut det nevnte instancet over:P det skal bli GODT å komme opp i level:P vi var jo forsvarslause der vi sprang igår:P jæwla qeynos folk:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg var ble ganske overrasket over pvpen i eq2, er vant til pvp servere i wow men det var ganske annerledes. Men skal ikke klage over det, jeg er sikker på jeg kommer til å ha mye moro med pvp etterhvert når jeg får litt mer lvl på nakken. Det var ganske lite vi kunne gjør mot lvl 20++ qeynos folk som angrep mens vi sloss mot ulike mobs. Men nå det er sagt, jeg er snart lvl 15! Det vil si at jeg ikke kan spille så mye mer, snufs :| Liker veldig godt trollet mitt Kanskje jeg skal stoppe xpen rett før lvl 15 å springe og gjør en hau med writs, får nesten så hva det blir til. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 hehe:P gjer ikkje noke om du går litt forbi meg altså er it no problem:P er ikkje alltid vi kan spille ilag med dei characterane der uansett:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tar nok kanskje et par lvler til, men skal prøve å hvertfall vær i nærheten av din lvl Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 det hørest flott ut:P er rakk ikkje så mykje meir igår:/ så eg er fortsatt lvl 15.6 ca:P tar ikkje lange tida å levle det på mandag:P Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 skal sjå om eg får med han warlock karen eg traff på igår blir med å kverke på mandag:P FYFAEN SATAN FOR EN GROUP DAMAGE HAN HADDE:P hihihihihi, var en fornøyelse å sjå 4-5 stk daue samtidig:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hehehe, hadde en hobbit warlock en gang, ganske moro Nå har et 4-5timers langt selskap endelig tatt slutt, så då kan jeg game litt eq2 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 hehehehhe:P ooooh:P sjekka guildet vårt no, eg har nest høgst KvD ration hihi:P Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 kor mange kills du har pr death =) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 nej.. =) hehe..der ligger eg heller i minus da eg har støtt på mangen lvl 30+ Q folk:P men eg har vel drept en snart 10 stk:P eg tok en heisa tur til antonica...hehe:P det var fun:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Skjermkortet mitt har tatt kvelden, kortet som jeg har klaget så lenge på, og som hakker verre på eq2, jaja da fikk jeg hvertfall en unnskyldning til å kjøpe nytt, men det blir nok etter sommeren Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 *småbump* Spiller dere fortsatt? Så nettopp på en kar spille det og fikk sykt lyst til å starte opp igjen Er bare å ha noen å spille sammen med, sinnsykt kjedelig alene. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 speler enda jah =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå