Gå til innhold

Everquest 2 Guild på Darathar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kunne virkelig tenke meg å starte med det igjen. men det er utrolig at de lager expansion på expansion og hver og en av dem koster 200kr + mnd fee.

Spilte før det var utrolig morro:)

6143884[/snapback]

Hmm. Her skjønner jeg ikke helt hva du mener. Expansion på expanison? Det har kommet 2 expansion pakker siden release november 2004, og den neste blir lansert i november 2006. 3 expansionpakker på 2 år er da ikke mye.

https://store.station.sony.com/digitalDistr...D-SW0905-DOFREL

https://store.station.sony.com/digitalDistr...D-SW0206-KOSREL

http://everquest2.station.sony.com/uk/expa...choesoffaydwer/

Det er jo helt nødvendig med tilførsel av innhold for å holde liv i et MMORPG. Og 29.99 $ er et røverkjøp med tanke på hva man får.

I tillegg har det kommet 2 adventure pakker:

https://store.station.sony.com/digitalDistr...D-SW0305-BC1REL

https://store.station.sony.com/digitalDistr...D-SW0605-SS2REL

Disse koster henholdsvis 4.99$ og 7.99$. Hvordan du klarer å vri nytt innhold i et mmorpg til noe negativt har jeg vanskelig for å skjønne. At det nye innholdet koster penger for forbrukerne sier seg selv med tanke på at det tross alt er SOE som står bak. Profitt står høyt i gården der, og personlig har jeg ikke noe imot det så lenge jeg synes produktene de leverer er av ypperste klasse.

Edit: Expansionpakkene kan også oppdrives billigere enn det de koster som "digital download".

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

du får mykje for penge med expanions fra SOE =) er bra kvalitet på..og med tanke på at expansions innholdet får ikkje du noke særlig nytte for før du har komt et godt stykke opp i lvl =) så det tar jo ei stund før du faktisk trenger å kjøpe expansions:D

Lenke til kommentar

orjanos3.16: igår så lagde eg en char på din server. Freeport character, men da eg skulle ta kontakt med deg så gikk ikkje det pga vi var feil allegiance eller noke sånt:/

lagde en Deathknight..såå da burde jo det gå fint når dokke er på Freeport:/

Endret av Solefald
Lenke til kommentar
orjanos3.16: igår så lagde eg en char på din server. Freeport character, men da eg skulle ta kontakt med deg så gikk ikkje det pga vi var feil allegiance eller noke sånt:/

lagde en Deathknight..såå da burde jo det gå fint når dokke er på Freeport:/

6152509[/snapback]

Var sikkert fordi jeg ikke var pålogget da. Den beskjeden kommer da av en eller anne grunn

Lenke til kommentar

spiller eg også =) blir speling i kveld:P må klare å gå opp 2-3 lvl idag tenker eg..

har brukt mykje tid på harvesting, så det blir endel crafting og idag..

satser på å bli swordsmith idag.. mangler 1,5 lvl, og det er fort gjort:P

Lenke til kommentar

Hvor spiller du orjanos3.16?

Jeg starter i går, begynte først på runneye, men så fant jeg ut at Solefald spiller på darathar. Så tenkte jeg kunne henge meg på, starter med en halfing, som jo i utgangspunktet er qeynos, men i neste store patch skal det gå an og skifte side, så da kan jeg bli med i freeport(selv om jeg ikke liker freeport :|) Skal bli moro å prøve pvp, har du prøvd det Solefald? Er det bra\kult?

Lenke til kommentar

han spiller på darathar:P han som fekk meg over dit=) og han fekk meg inn i guildet sitt =) syns PvP var kult eg:P hehe..har ikkje testa sjølve PvP systemet, men har truffet på litt folk i commonlands:P hehe.. har truffe på litt av kvert, traff på noken lvl 16 , 18 og 28 folk...hehe..stod i camp med gruppe skorpioner, så kjem dei og dreper meg når eg har under halve helsa:P hehe..kjipt men thats life:P liker det egentlig:P life or death, sterkaste overlever

Lenke til kommentar

Har lagt meg et troll, tenkte på Troubador, Dirge og Brigand, men havnet til slutt på Dirge. Valgte Trolls siden de er den sjeldneste rasen, på det slemme laget :) I neste store patch skal det gå an og betraye, da skal jeg lage meg en halfling og betraye, blir sikkert Brigand, men litt usikker. Håper dere trenger en Dirge i guilde :D

Lenke til kommentar

Dinget akkurat lvl 6. Men så fikk jeg beskjed om at servern gikk ned, søppel azz! Er vant til at den går ned midt på dagen siden jeg spilte på amerikanske servere før, men håpet å slippe det på de europeiske, oh well klarer meg sikkert :) Seriøst, Dirge er TØFT, JEG KAN SPILLE TROMME :D

Nå er jeg lvl 7, going for 8. KAn jeg bli med i guilde ditt Orjanos? Ingame name er Amantar.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Dinget akkurat lvl 6. Men så fikk jeg beskjed om at servern gikk ned, søppel azz! Er vant til at den går ned midt på dagen siden jeg spilte på amerikanske servere før, men håpet å slippe det på de europeiske, oh well klarer meg sikkert :) Seriøst, Dirge er TØFT, JEG KAN SPILLE TROMME :D

Nå er jeg lvl 7, going for 8. KAn jeg bli med i guilde ditt Orjanos? Ingame name er Amantar.

6216734[/snapback]

Du slipper nedetider på dagen her, men i går skjedde det noe etter vedlikeholdet tidlig på morgenen. Lagde man en gruppe med flere enn 3 ble 2 i gruppa sendt til character select. Var derfor serverne ble tatt ned mitt på dagen. Ja, du er velkommen til guildet. Vi har kun en dirge (er ikke mange på serveren), så du blir en populær mann. Dirge har noe syke buffs:)

Lenke til kommentar

hehe:P eg sa til han at vi trengte bla defiler, trouby, dirge bla..sia vi har så mange fighters i guildet :D kan bli en fornøyelse for andre med meg og han i party:P eg har btw begynt å få pretty nice buffs på min trouby..

vart lvl 13 igår..satser på å klare 15 idag:P fekk ikkje spelt noke mykje igår...fikk bla hjelp av jackson fra guildet igår, tok det som var av elites i sunken city, som eg faktisk fikk fine dropps av:P hehe:P en god del av utstyret mitt var lvl 1 og 4:P hehehehe:P så eg fekk litt nytt utstyr fra drops, og tjente vel en 90S, på litt smårusk som fulgte med i tillegg..så da vart det Apprentice 2 på det eg bruker, og vart litt mending, og litt nytt stash:P

Lenke til kommentar

Ble lvl 9,8 i går, satser på et par levler i dag også, hva heter du ingame Orjanos? Jeg heter Amantar, hykk tak i meg viss du ser meg online :) Synes forøvrig Big Bend delen av freeport er veldig morsom, Troll er fantastiske dyr! :D Mat og slåssing \o/

Lenke til kommentar

tøft:D vi kan teame opp idag visst du vil:P

han heiter vel Turan =).

du kan sikkert få litt utstyr med meg som eg ikkje har bruk for:P

kva group buffs du har?

atm så guffer eg opp STA og STR med nesten 10 er det vel, på group, så +23% speed, økter combat power ticks med 3 eller noke slikt, øker mitigation bla.. :D så du får bedre stats med å vere med meg:P du har vel litt du også:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...