Solefald Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Heisann! Begynte å spele Eq2 igjen for en 2 veker sia. etter litt om og men, så begynte eg på splitpaw, men flytta over på PvP serveren darathar. speler for tiden i eit meget bra "laug" som heiter Darkside. er nokre norske her, er 1 her på forumet som eg veit om, + en til som får snart invite =) så visst det er fleire som speler EQ2, kom over på darathar, and lets play:P ta kontakt med Quelthar ingame. speler Freeport =) Endret 1. juni 2006 av Solefald Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hei! Vudrerer og spille EQ2 selv, har aldr vært borti verken det eller 1'ern. Laster ned trialen i morgen, og hvis den pirrer meg nok, så kjøper jeg det. Da er jeg absolutt interessert i en Norsk guild! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg sitter her og tenker på om jeg skal starte opp igjen. Er veldig usikker, da. Om jeg skulle starte opp så kontakter jeg deg in-game! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Edds: prøv trial:P du kjem ikkje til å angre:P Flaringo: det høres bra ut venter btw på en kompis som også skal begynne med EQ2 igjen:P, og eg holder på å overtale enda en:P så det hadde blitt råbra med et norsk guild. eg har spelt endel wow, og eg savna virkelig guild questa (writs) på EQ2 det var morro, hjelper guildet opp i lvl, med meir rabatter på hester etc:P har hatt besøk av fruen i helga, så eg har ikkje spelt sia fredag:/ men no blir det full guffe:P har gjort klart med 3x1.5L Cola, chips og litt stash:P hehe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Da var kontoen min åpnet igjen! Nå sitter jeg å oppdaterer, så får jeg se om jeg får spille snart! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 fått komt deg avgårde? vi tok alle questa i the bog og bortimot alle i the caves igår =) var fun Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 da stikker eg heim om 20 min og lager middag og speler EQ2 *glede seg* er heeeeelt hekta:P på søndag spelte eg fra 16:30 til kl 02:30 ca. var morro, da måtte eg sove, med tanke på at står opp kl 7 for å reise på jobb om dagane:P hehe Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei igjen! Da var trials igang, og min dwarf monk på beina. Men jeg lurer, hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe spillet, må jeg betale masse ekstra for evt. expansion packs? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja, desverre. Tror ikke det er så mye for hver expansion, da. Rundt 200 vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 hei edds:P velkommen =) Flaringo fikk spelt litt istad også så han er ikkje så langt framfor=) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 ikveld så vart eg nesten lvl 15 med min Monk, gjorde for det meste berre masse små quest igår, mens eg venta på min kompis. og eg spelte opp min Guardian til lvl 10 Lenke til kommentar
bte Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 snill eller ond ? Mulig jeg blir med også! Gir en lyd isåfall! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 snill =) vi er vel egentlig snart klare til å starte guild:P koster 50S, som er lommerusk:P Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er bare redd jeg kjører igang eq2 igjen, selv om det hakker mye på min maskin, det er rett og slett bare et fantastisk spill uansett! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hvis noen heller skulle være interesert i å starte på PvP serveren Dartathar og bli med i et internasjonalt Freeport guild (7 nordmenn for øyeblikket), bare send Turan et tell eller en mail ingame. Vi er et organisert guild med folk fra lvl 10 til 60+. Selv spiller jeg en lvl 55 inquisitor. http://darkside.hive.no/ Endret 20. mai 2006 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 dumme med pvp serveren er at den har low population.. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pvp kunne vært morsomt og prøvd, men når jeg skal spille en hobbit uansett blir kanskje det ikke så aktuelt å være med den slemme sida? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 dumme med pvp serveren er at den har low population.. 6140181[/snapback] Har aldrig tenkt over at den har "light load". Har inntrykk av at det er flere folk der en da jeg spilte på Splitpaw. Litt usikker på hvordan befolkningen på serverne blir målt. Om det er utifra hvor mange karakterer som er laget på serverne, eller om det måles utifra hvor mange som er logget på akuratt nå. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 vel kan vel kanskje stemme det, er vel fleire aktive characters...er hos dama i helga, men er heime søndags kveld:P men eg har en character på den serveren, startet en hin dagen just for fun er ikkje mange lvls:P men rekker vel å bli en 12-13 før eg laller meg:P Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg kunne virkelig tenke meg å starte med det igjen. men det er utrolig at de lager expansion på expansion og hver og en av dem koster 200kr + mnd fee. Spilte før det var utrolig morro:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå