inaktiv000 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei! Min gamle T630 synger på siste verset, så jeg blir vel nødt til å se på ny telefon snart. For en stund tilbake så jeg på Qtek 8310, men begynner den å bli litt gammel? (Prisen har vel stort sett holdt seg stabil). Funksjoner: -Kalender: Ja! Bør støtte periodiske avtaler. Må ha en god løsning for synkronisering. -GPRS: Ja -EDGE: Tja? -Email klient: Gjerne, men kommer nok til å bruke Wap/Gmail. Form: -Vanlig -Vekt: Lommestørrelse sånn ca -"Støt/sprut/støv-sikker": Robust, men ikke slagvåpen. Skjerm: -Fargeskjerm -Touchscreen: Tja Pris: Har ikke bestemt meg for en pris, får vurdere alternativene Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Kamera: Ja -Videokamera: Tja -Symbian: Ikke tatt stilling, men gjerne Windows -Infrarød port: Tja -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Tja -Minnekort?: Ja -MP3: TJa -Radio: Tja -UMTS: ? -Triband: Tja -wLAN: Ja, gjerne (setter også pris på alternativer uten) - Mulighet for GPS: Ikke viktig -Batterilevetid: Passe viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Først og fremst en telefon, så den bør ha en kurant måte å skrive meldinger på (irriterer meg at den henger etter når jeg skriver). Trenger også en god kalender, synkroniserer i dag med Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå