CrackaBoi Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg skal kjoepe ny musematte naa, og har sett paa folgende: -- Hos Microplex: [*]Everglide Attack Pad, Falcon NW [*]fUnc surface 1030 musmatte, Sort I tillegg til en av disse vil lurte jeg paa om dette er noe bra: [*]Mouse Skatez -- Og hos 3DFXCool: [*]Speed Pad [*]Kryptec X-Board - Jeg har forresten denne musen: Logitech Cordless Desktop Optical Sporsmaalet er altsaa hvilken av disse mattene er best for min mus og mitt bruk, som er generell bruk og mye spilling? Er det noe poeng med mouse skatez? Takker for all hjelp og respons her.. _________________ 3DMark 2001SE: 11529 poeng mer info på MadOnion [ Denne Melding var redigert av: The Pirate på 2002-10-05 05:10 ] Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Den musen der skal jo teoretisk kunne brukes på alle underlag. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har tidligere hatt Everglide Attack Pad og en Ratpad, men bruker nå en fUnc sUrface 1030 sort musmatte. Jeg er definitivt mest fornøyd med musmatten fra fUnc, synes at musen glir mye jevnere og er dessuten mer nøyaktig enn med Ratpad'en. Fordelen med musmatten fra fUnc er at man kan velge mellom et jevnt eller litt grovere underlag. Dessuten synes jeg at Everglide og Ratpad musmattene er litt for tykke, slik at de blir litt ubehagelige å bruke i lengden. Dette problemet har man heller ikke med fUnc sUrface, for den er ikke noe særlig tykkere enn en standard musmatte. Eneste ulempen jeg kan finne med sUrface matten er at gummiunderlaget gjør matten vanskelig å flytte fra plass til plass. Hvis jeg skulle valgt mellom disse tre hadde i hvert fall jeg valgt fUnc sUrface. Har i tillegg Mouseskatez, og synes at dette gir en betydelig effekt. Musen glir mye lettere etter at jeg satt på teipen. PS: har en Logitech Cordless MouseMan Optical mus. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-10-05 05:51 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 everglide med håndledds-støtte-pute-dings. mouse-skatez tror jeg ikke du trenger, siden logitech-musene har meget gode "føtter" fra før. selvfølgelig, det skader ikke.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 bare kjøp en vanlig musmatte, siden du har en optisk mus har det ikke så mye å si hva slags underlag du har, hvis du ikke er en gaymer da, som krever "spesielle underlags-materialer" for å spille CS (ja du leste riktig, CS-GASS!!!) ... :razz: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hva er det du streser med musmatte etter? Jeg er på ByLAN nå og hadde glemt musmatte (typisk...) Fant ut at reklamebladet fra Vestbo (et boligbyggelag) passer ganske bra...(må byttes etter noen timer, men det kryr av dem, så det er ikke noe problem.. :wink: ) Mvh. Dings Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Bruker fUnc 1030 sort selv. Bruker Logitech iFeel Mouseman. Har også mouse scatez. Jeg er veldig fornøyd. Absolutt en bra matte! Jeg har hørt mye om at Everglide mattene sliter bort skatez tapen fort. Men dette er bare noe jeg har hørt. Gå for fUnc, vil jeg si. OG Mouse Scatez. Ved første bruk av matta kan det virke som om du ikke trenger scatesene, men etterhvert som du bruker matta vil du merke at scatezene er "nødvendige". WW Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har samme mus som deg, logitech optical... Den fungerer fint foruten når jeg skal spille, den er rett å slett ikke presis nok, så abnskaffelse av en riktig musmatte kan være av stor betydning... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg har en MS IntelliExplorer v3.0 m/Mouse Skatez på en fUnC1030. Syns det er en genial kombinasjon. fUnC1030 er jo en Genial musematte! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kjører standar xplorer 3.0 på Everglide Giganta (sort) og det er kjempebra! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 kjøp func 1030. Har en svart selv og den funker kjempebra. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg fikk min fUnc 1030(sort) og Mouseskatez i går. Det er det beste jeg noensinne har prøvd !! Helt rått må jeg si. Du får et helt nytt feeling på CS og driverse fps spill !! HELT VILLT BRA! Kan bare anbefales på det sterkeste.... :smile: Happy Moddin' :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Bor du i stavanger-området er det jo start-it musematten som teller. Den er billig (gratis hvis du kjøper noe) og perfekt til optisk mus (har det selv). Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Har en knall rosa musmatte som fulgte med Commodore 128, kjøpt i 1989 el no sånt. Fungerer fett som f... den!! Hvorfor skal du gidde og betale rundt 200kr for en musmatte når du heller kan bruke disse pengene på et par halvlitere?!?!?!? Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 De musmattene som ble solgt/delt ut på wz10 var av samme type som start-it mattene. De er kjempegode =) Har både WarpCrew og Peda matta :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå