Gå til innhold

Hvilken musematte burde jeg skaffe meg?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjoepe ny musematte naa, og har sett paa folgende:

-- Hos Microplex:

[*]Everglide Attack Pad, Falcon NW

[*]fUnc surface 1030 musmatte, Sort

I tillegg til en av disse vil lurte jeg paa om dette er noe bra:

[*]Mouse SkatezEGMS.JPG

-- Og hos 3DFXCool:

[*]Speed Pad

[*]Kryptec X-Board

- Jeg har forresten denne musen:

Logitech Cordless Desktop Optical 112841.jpg

Sporsmaalet er altsaa hvilken av disse mattene er best for min mus og mitt bruk, som er generell bruk og mye spilling? Er det noe poeng med mouse skatez?

Takker for all hjelp og respons her..

3DMark 2001SE: 11529 poeng

mer info på MadOnion

[ Denne Melding var redigert av: The Pirate på 2002-10-05 05:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere hatt Everglide Attack Pad og en Ratpad, men bruker nå en fUnc sUrface 1030 sort musmatte. Jeg er definitivt mest fornøyd med musmatten fra fUnc, synes at musen glir mye jevnere og er dessuten mer nøyaktig enn med Ratpad'en. Fordelen med musmatten fra fUnc er at man kan velge mellom et jevnt eller litt grovere underlag. Dessuten synes jeg at Everglide og Ratpad musmattene er litt for tykke, slik at de blir litt ubehagelige å bruke i lengden. Dette problemet har man heller ikke med fUnc sUrface, for den er ikke noe særlig tykkere enn en standard musmatte. Eneste ulempen jeg kan finne med sUrface matten er at gummiunderlaget gjør matten vanskelig å flytte fra plass til plass. Hvis jeg skulle valgt mellom disse tre hadde i hvert fall jeg valgt fUnc sUrface.

Har i tillegg Mouseskatez, og synes at dette gir en betydelig effekt. Musen glir mye lettere etter at jeg satt på teipen.

PS: har en Logitech Cordless MouseMan Optical mus.

[ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-10-05 05:51 ]

Lenke til kommentar

Hva er det du streser med musmatte etter? Jeg er på ByLAN nå og hadde glemt musmatte (typisk...) Fant ut at reklamebladet fra Vestbo (et boligbyggelag) passer ganske bra...(må byttes etter noen timer, men det kryr av dem, så det er ikke noe problem.. :wink: )

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Bruker fUnc 1030 sort selv. Bruker Logitech iFeel Mouseman. Har også mouse scatez. Jeg er veldig fornøyd. Absolutt en bra matte! Jeg har hørt mye om at Everglide mattene sliter bort skatez tapen fort. Men dette er bare noe jeg har hørt. Gå for fUnc, vil jeg si. OG Mouse Scatez. Ved første bruk av matta kan det virke som om du ikke trenger scatesene, men etterhvert som du bruker matta vil du merke at scatezene er "nødvendige".

WW

Lenke til kommentar

Jeg fikk min fUnc 1030(sort) og Mouseskatez i går. Det er det beste jeg noensinne har prøvd !! Helt rått må jeg si. Du får et helt nytt feeling på CS og driverse fps spill !! HELT VILLT BRA! Kan bare anbefales på det sterkeste....

:smile: Happy Moddin' :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...