Odden Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jeg mangler noen bokstaver der det er R S U Y noen som har peil hva hva de er? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Er det sånn derre "navn" på bostavene? Oscar og sånt? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 jepp det er det Alfa Beta Charlie Delta Ecco Foxtrot Gamma Hector India Juliette Kilo Lima Mike November October Papa Qubeck R S Tango U Victor Wiskey X-ray Y Zulu Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 04:43, skrev Odden:jepp det er detAlfaBetaCharlieDeltaEccoFoxtrotGammaHectorIndiaJulietteKiloLimaMikeNovemberOctoberPapaQubeckRSTangoUVictorWiskeyX-rayYZulu Skal se om jeg finner det. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Dette er feil. Det internasjonale fonetiske alfabetet er slik: A - ALFA B - BRAVO C - CHARLIE D - DELTA E - ECHO F - FOXTROT G - GOLF H - HOTEL I - INDIA J - JULIETT K - KILO L - LIMA M - MIKE N - NOVEMBER O - OSCAR P - PAPA Q - QUEBECK R - ROMEO S - SIERRA T - TANGO U - UNIFORM V - VICTOR W - WHISKEY X - X-RAY Y - YANKEE Z - ZULU ::Dan Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg legger meg flat for Her. Hansen. Printer ut hele greia jeg . Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hehe, ikke glem copyrighten min da :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 hva med å oversette denne samtalen til norsk? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 A Åhh, dette gjorde jeg mye i militæret. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 men kan jeg få en norsk verson snart? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Norsk er det samme som engelsk din skogsvokter! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Men det finnes også ord for Æ, Ø og Å. Men de blir ikke brukt så ofte. Det er: Æ - ÆGIR Ø - ØSTEN Å - ÅSE Så nå vet du det. :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det klinger dårlig i mine rustne ører... Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 jepp vi kunne måtte kunne hele regla utennat etter 7 dager i feleten med lite søvn og mat eller så ble det strafferunder :sad: mvh nerd-light Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hehe, hadde ikke ett feltdøgn jeg. :razz: Satt på en kommandosentral på FKN. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg satt på KMF trosthagle . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 synd, for da hadde du antageligvis ligget på havets bunn Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Men da hadde vi iallefall sluppet spamminga hans. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå