Irminsûl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Synes det er rart at de ikke har et mer profesjonellt design på den offisielle, norske Nintendo-siden. Det ser helt jævlig ut, med 90-tallsaktig frameslayout og det hele. http://nintendo.no http://nintendo.com Eller hva? Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Veldig enig. Sida er ganske så stygg, og representerer ikke akkurat den beste sida av nintendo. nintendo.com var mye bedre, selv om den er litt rotete. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, heilt klart, dette burde bli betre. Du kan jo ta det opp på NF(NintendoForum). Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Enig at Nitendo.no ikke er serlig pen. Men syns ikke Nintendo.com er noe serlig godt forbilde. Det er mye flash og annonser. Den tar lang tid å laste og de er alt for mange steder man kan scrolle. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Enig med JonT her. Synes heller ikke at nintendo.com har helt den samme stilen som Nintendo-produkter ellers har har. Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Uten å kikke så veldig synst jeg systemet var bedre på .no.. Fant ikke noe liksom på .com Jeg er enig at designet kunne vert bedre på .no men .com har virkelig noe å gjøre med brukervenligheten!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ingen av sidene er gode. Nintendo.no bærer preg av å være designet før årtusenskiftet, og Nintendo.com forsøker å være hypermoderne. Nintendo.no er oversiktlig og informativ, men et litt nyere og lysere design kunne for all del vært en fordel. Nintendo.com er egentlig siden som burde redesignes, da brukervennligheten er for lav, i mine øyne. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Må si jeg liker den internasjonale Nintendo-siden veldig godt; ja, den har en del bannere og slikt, men veldig pent og ryddig ellers. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Eg syns nintendo.com brinar for lite fram kva spela går ut på, og det er litt for mykje reklame-bannere. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Eg syns nintendo.com brinar for lite fram kva spela går ut på, og det er litt for mykje reklame-bannere. 6096106[/snapback] Ja, også er det litt vanskelig å skjønne hvor man skal trykke for å få den informasjon man ønsker. Nintendo.com børde være bedre klar over at når man besøker en nettsider er det pga. av at man vil finne ut noe og ikke er det fordi man tilfeldigvis akkurat da hadde lyst til å gå inn på den siden men egentlig ikke har noen grunn for å gå inn der. Fjott: Gratulerer med 6 mill. innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå