Odden Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 ok det har blitt prøvd å få vite navn alder, bosted og yrke på de på søppel før; allikevel tror jeg vi prøver igjen. Navn: Jostein Odd Født: 11 nov 1982 Bosted: Leikanger i Sogn og Fjordane Yrke: Student på Høyskolen i Sogn og Fjordane Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Navn: Daniel Født: 1. juli 1987 Bosted: Ellingsrud, Oslo Yrke: Student på Ellingsrud Ungdomddkole. :wink: Jobber som ekstravakt hos Lev Vel Helse. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Lev Vel sosohal Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Code: Navn: Jimmy PopFødt: 05.10.89Bosted: St.Hans HaugenYrke: SkoleelevSivilstatus: Singel, men på leting.Utseende: Sånn passe fint.Hobbyer: Høre på pop-musikk og sende sms.Yndlingsmat: Pizza og taco Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Alexander Født: 04.12.84 Bosted: Sandefjord Yrke: Elektrikker lærling Sivilstatus: Singel. Yndlingsmat: Pizza, Hamburger og NUGGETS Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Vidar Født: 22.08.79 Bosted: Bergen Yrke: Førstepostbetjent Sivilstatus: Forlovet, to småtroll :smile: Hobbyer: Hardware og sparkeboksing Yndlingsmat: Tortillas, burger, pizza + + Lenke til kommentar
moda1701 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Morten Født: 25.07.78 Bosted: Oslo, Bjølsen stud. by. Yrke: Elektrikkerteknikker, Student Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Endre Alder: 666 Bosted:Torstrand, Larvik Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Christian Alder: tjuetoogethalvtår Bosted: Bærum Hobby: Terrengsykkel, terrengsykkel, musikk, data Yrke: Student Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Thomas Alder: 16 Yrke: Student (elev?), dankdriver, pengesluk og gitarist. Bosted: Tønsberg. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Jonas Alder: Seisten Bosted: Bergen Hobbyer: Venner, data, musikk, fotball Yrke: Elev. (Yrke, nei, men jeg jobber jæsla hardt) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Navn: Arve Født: 31 aug 1987 Bustad: Førde, sogn og fjordane Yrke: slask, elev Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Navn: Espen Alder: 25 Bosted: i godstolen yndlingsmat: alt jeg får servert foran dataen foretrukken farge på sokker: SVARTE undertøy: boksershorts sover: ja har jeg et liv: nei skal jeg slutte å skrive nå?: ja gjør jeg det?: nei hvorfor ikke?: fordi jeg kjeder meg så hva er planen nå?: å tenne en røyk kjeder jeg meg idag?: jupp, ser på MESS-TV på tvnorge, som da er noe av det kjedeligste jeg har sett. skal jeg dusje før jobb idag?: ja selvfølgelig. skal jeg ta med dataen på jobb idag?: ja selvfølgelig har jeg gått tom for ting å skrive?: jupp.. er jeg fantasifull?: neeei.. skal jeg finne noe sexy å ta på meg på jobb idag?: neeeei.. sitter jeg og venter på en melding på mobilen min som jeg VET at jeg skal få, for det sto: ikke plass til flere meldinger?: JAAAA.. irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå