Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Øya Vikinggården ligger på, like bak Avaldsnes kirke. Hvilken dag passer for folket lørdag eller søndag? Jeg stemmer for søndag 18. juni. Når skal vi møtes? jeg foreslår kl 1100. 6244885[/snapback] Ahh, nå husker jeg hvor det er. Den datoen er dårlig for meg, trur jeg. 16. Juni får vi vite om vi kommer opp i muntlig eksamen. Hvis ikke så kan jeg bli med. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Synd om du ikke kan bli, men forstålig og fornuftig at du prioriterer skolen. Om dette treffet blir vellykket så er det veld muligheter for å ta et nytt treff senere. Mulig kl 1100 er litt tidlig, kanskje det passer bedre med kl 1500? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi ser nå dette den 16. Skal se om jeg husker å gi beskjed da. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Passer for meg. Pluss at jeg skal dra med meg en fotofrelst bekjent, tenkte jeg Kanskje to-tre! Tar heilt av... Endret 8. juni 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
nordre Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Høres meget kjekt ut dette, så jeg blir også med. Vi som er Digit medlemmer også kunne vel annonsert det litt i profilen våres der? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Det er vel på tide å spikre et møtetidspunkt og sted. Herved inviteres dere alle til fototreff på Karmøy. Vi treffes søndag 18. juni kl 1500 ved Stabburet utenfor Avaldsnes kirke. Ta med kamera (dslr, kompakt, digitalt/ analogt, engangskamera, mobilkamera etc), godt humør, gode sko, en varm genser eller shorts om været tillater det. De finnes griller på Bukkøy, jeg skal prøve å få lurt ut litt grillkull før vi starter om andre tenker på det samme ville det vært flott. Vi tar for oss området rundt kirka, historiesenteret og Vikinggården på Bukkøy og alt annet av interesse. Vel møtt. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Synes dette er en glimrende ide kimare! Synes så absolutt at det er for lite av slike "forum-treff" på dette forumet, de som poster her på forumet har jo gjerne mange felles interesser, -så det kunne jo vært kjempegøy å treffe disse personene i virkeligheten for å dyrke fotointeressen sammen Men, regner med at dette treffet dessverre er et stykke unna Oslo (eller?), så det spørs vel om jeg får deltatt Uansett et meget positivt tiltak, som jeg håper vi får se mer til i denne nye kategorien "Fotoaktiviterer". Stå på kimare! Endret 10. juni 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Det er et lite stykke unna Oslo, men det blir av mange betraktet som norges eldste kongesete da Harald Hårfagre la sin hovedgård her etter at han "samlet" landet. Norge har også fått sitt navn fra skipsleia her, som ble kalt - Nordvegen. Les mer her http://www.karmoyped.no/avaldpros/ Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg skal se om jeg kan komme. Har som sagt tidligere en eventuell eksamen. Jeg er ikke så godt kjent utpå Karmøy, hvor ligger Stabburet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg skal se om jeg kan komme. Har som sagt tidligere en eventuell eksamen. Jeg er ikke så godt kjent utpå Karmøy, hvor ligger Stabburet? 6285318[/snapback] Hvis du vet hvor den gamle steinkirken på Avaldsnes er (den som man kan se fra Karmsund Bro), så ligger stabburet ved parkeringsplassen til kirken. Kommer du fra fastlandsiden så ser du hvor kirken er fra hovedveien, kjører opp til venstre i rundkjøringen, og vips..... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvis du vet hvor den gamle steinkirken på Avaldsnes er (den som man kan se fra Karmsund Bro), så ligger stabburet ved parkeringsplassen til kirken. Kommer du fra fastlandsiden så ser du hvor kirken er fra hovedveien, kjører opp til venstre i rundkjøringen, og vips..... 6286162[/snapback] Ok, takk. Jeg har vært ved kirken i noen anledninger. Fin kirke. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor langt er det å gå fra kirken til gården? Har ikke gått der siden 6. klasse Og da var det vel via et beite... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det tar ikke lang tid. Maks 10 minutter hvis man nyter turen. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Tar maks 10 minutter ja, dersom noen trenger skyss fra Søre bydel, har jeg 3 ledige plasser. Send meg en PM om du vil sitte på. Lenke til kommentar
HaakonN Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei hei. Detter virker hyggelig Kim Are. Hvilken dato er blitt satt nå? Jeg får også vite om jeg kommer opp i muntlig denne dagen den 16. juni, men gjør jeg ikke det kan jeg nok bli med! Jeg er med uansett hvor ferden går.. Men har ikke bil eller moped, så om vi skal langt av gårder sliter jeg litt.. Haakon - www.haakonnordvik.com Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Hei hei.Detter virker hyggelig Kim Are. Hvilken dato er blitt satt nå? Jeg får også vite om jeg kommer opp i muntlig denne dagen den 16. juni, men gjør jeg ikke det kan jeg nok bli med! Jeg er med uansett hvor ferden går.. Men har ikke bil eller moped, så om vi skal langt av gårder sliter jeg litt.. Haakon - www.haakonnordvik.com 6298069[/snapback] Vi treffes søndag 18. juni kl 1500 ved Stabburet utenfor Avaldsnes kirke. Trenger du skyss har jeg plass til 3. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har plass til fire så langt... Tar stripen fra Sveio Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har plass til fire så langt... Tar stripen fra Sveio 6299110[/snapback] Håper du har stor bil, for da kan du jo plukke opp alle som bor nord for kirken :!: Selv kommer jeg sørfra, så meg trenger dere ikke bekymre dere for. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kanskje jeg har plass til de afghanerne også... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg kan dessverre ikke møte opp da jeg skal spille paintball den dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå