Gå til innhold

For Just Cause ser ikke kult liksom! Neiiida!

Anbefalte innlegg

Bump, bump, bumpi-bump.

For de som kanskje ikke har fått det med seg enda: Demo av Just Cause til Xbox360 og PC er ute nå. Finner de på Gamer.no.

6735745[/snapback]

Prøvde demoen nå og sitter igjen med et generelt godt inntrykk. Grafikken er god, men med utrolig mange bugs (f.eks at bølgene slår oppover et stup, trær "blinker", kjører igjenom gjenstander osv). Som det er nevt er verdenen du spiller i ENORM! helt urtrolig svær (mesteparten kan du bare se på kartet da dette var demoversjonen). Oppdragene er det så som så med, ganske buggete de og, men mye kan skje til lansering. Alt i alt, dette virker som et spill som kan bli noe!

Legger til slutt med et bilde 1600*1300 m/mest mulig eyecandy

post-78005-1156453733_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her?

6738739[/snapback]

360 versjonen ser en del bedre ut enn PC ja.

6738873[/snapback]

Om det bildet der var tatt med mest mulig eye candy så klør eg meg litt i huet :hmm: Det såg jo råv ut i forhold til på min 28" SDTV :!:

Lenke til kommentar

Leste i siste utgaven av Gamereactor at Just Cause demoene hadde en del bugs, og at disse vil bli fikset før fullversjonen utgis. Bare slik at det er sagt. ;)

Forresten, jeg spurte tidligere om hvor jeg kunne finne demo av spillet til Xbox, en sa at det fantes på Live. Nå har ikke jeg sjekket, men man kan vel ikke laste ned demoer til Xbox, kan man? Det er vel bare til Xbox360 man kan det ... ja, det er forskjell på Xbox og Xbox360 ...

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her?

6738739[/snapback]

360 versjonen ser en del bedre ut enn PC ja.

6738873[/snapback]

Om det bildet der var tatt med mest mulig eye candy så klør eg meg litt i huet :hmm: Det såg jo råv ut i forhold til på min 28" SDTV :!:

6785429[/snapback]

360 spillet har visst masse grafiske effekter som ikke finnes på PC. Ihvertfall foreløbig.

Lenke til kommentar

Størrelsen på spillet bedrar, om du liker GTA så vil du hate dette, prøvde Demoen og de bilene de hadde der kunne du kjøre så å si over alt, men bilene føltes ut som ett fly uten styring, det var heeelt uten gefyl av det du skal ha på bilen, for å være ærlig så syns jeg Championship Rally (det første som kom ut i ca 1994) hadde bedre fysikk og gefyl over bilene enn Just Cause har!

Helt RIPP OFF!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...