eldavid Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Bump, bump, bumpi-bump. For de som kanskje ikke har fått det med seg enda: Demo av Just Cause til Xbox360 og PC er ute nå. Finner de på Gamer.no. 6735745[/snapback] Prøvde demoen nå og sitter igjen med et generelt godt inntrykk. Grafikken er god, men med utrolig mange bugs (f.eks at bølgene slår oppover et stup, trær "blinker", kjører igjenom gjenstander osv). Som det er nevt er verdenen du spiller i ENORM! helt urtrolig svær (mesteparten kan du bare se på kartet da dette var demoversjonen). Oppdragene er det så som så med, ganske buggete de og, men mye kan skje til lansering. Alt i alt, dette virker som et spill som kan bli noe! Legger til slutt med et bilde 1600*1300 m/mest mulig eyecandy Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har ikke så mye å si med bugs. Det er jo bare en demo. Fint bilde! Gleder meg, jeg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Huff, laptopen begynner å bli frakjørt nå kjenner jeg Men jeg satser på at god-grafikk er hype, og kjører i 800:600 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Skal ha Xbox versjonen, jeg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 på min HDTV på xbox synes jeg den så mye bedre ut en pc versonen.. Var litt "mykere" bilde.. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her? 6738739[/snapback] 360 versjonen ser en del bedre ut enn PC ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 på min HDTV på xbox synes jeg den så mye bedre ut en pc versonen.. Var litt "mykere" bilde.. 6738871[/snapback] Hæ? Har du Xbox demo? Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ligger ute på Xbox Live Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvordan få bort den wanted ratingen? De snakket om noe safehouse eller noe. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her? 6738739[/snapback] 360 versjonen ser en del bedre ut enn PC ja. 6738873[/snapback] Om det bildet der var tatt med mest mulig eye candy så klør eg meg litt i huet Det såg jo råv ut i forhold til på min 28" SDTV :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har akkurat spilt ferdig demoen. Dette spiller blir ikke å finne i min kollektion. Birger Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Leste i siste utgaven av Gamereactor at Just Cause demoene hadde en del bugs, og at disse vil bli fikset før fullversjonen utgis. Bare slik at det er sagt. Forresten, jeg spurte tidligere om hvor jeg kunne finne demo av spillet til Xbox, en sa at det fantes på Live. Nå har ikke jeg sjekket, men man kan vel ikke laste ned demoer til Xbox, kan man? Det er vel bare til Xbox360 man kan det ... ja, det er forskjell på Xbox og Xbox360 ... Endret 2. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 XLMP er kun tilgjengelig for X360. For å spille demoer på den gamle Xboxen, trenger du en disk. Birger Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 XLMP er kun tilgjengelig for X360. For å spille demoer på den gamle Xboxen, trenger du en disk. Birger 6786928[/snapback] Nettopp! Folk må lære seg bruke riktig navn til riktig konsoll. Xbox heter Xbox, Xbox360 heter Xbox360 ... er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er det bare meg eller var draw distancen mye lengre på X360 enn på det bildet som er over lagt ut her? 6738739[/snapback] 360 versjonen ser en del bedre ut enn PC ja. 6738873[/snapback] Om det bildet der var tatt med mest mulig eye candy så klør eg meg litt i huet Det såg jo råv ut i forhold til på min 28" SDTV :!: 6785429[/snapback] 360 spillet har visst masse grafiske effekter som ikke finnes på PC. Ihvertfall foreløbig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hva? Sier du noe positivt om X360 Staal? Hva skjer? Hehe... Birger Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Størrelsen på spillet bedrar, om du liker GTA så vil du hate dette, prøvde Demoen og de bilene de hadde der kunne du kjøre så å si over alt, men bilene føltes ut som ett fly uten styring, det var heeelt uten gefyl av det du skal ha på bilen, for å være ærlig så syns jeg Championship Rally (det første som kom ut i ca 1994) hadde bedre fysikk og gefyl over bilene enn Just Cause har! Helt RIPP OFF! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De GTA spillene eg har prøvd har heller aldri hatt noen som helst kjørefeeling over bilene. Sikkert mye av derfor GTA 3D er kjedelig syns eg :!: Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette spillet skal jeg ha meg, for det første er det fra en svensk utvikler og jeg må jo støtte søta bror. Ellers har jeg ikke fått testa demoen siden jeg ikke har Live om dagen, men har hørt mye positivt fra kolleger som har fullversjonen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå