Vo0do0 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hehe avean er kul da.. har lest postene hans og synes da han har fornuftige meninger.. men ok skal prøve å fiske fram artikkelen jeg leste angående linux og ps3 EDIT: ett kjapt google søk og vips, så fant jeg akkurat den samme artikkelen jeg leste faktisk homebrew er FULLT mulig! in ya face haters.. haha http://ps3.qj.net/Its-Official-The-PS3-wil.../40039#comments 6230175[/snapback] Får håpe du har rett. Jeg syntes det var knall med homebrew på xboxen min. Og da kan jeg begrave den, siden emulatorer er det eneste den blir brukt til nå. Det er ikke bekreftet at homebrew er mulig. Jeg leste flere andre artikkler som er skrevet ut av det japanske intervjuet, men antydes at det er mulig. Håper ikke det blir et dual boot system. For da er det ikke så spennende lenger. Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) med "dere" så mener jeg forbrukerne... igjen, hva skal dere med en medie avspiller som ikke har noe støtte? det er ingen hemmelighet at de fleste går Blue ray, dette pga kopisikkringen som på HD DVD er en spøk. Alienware, DELL, HP, Sony vaio går alle for Blue Ray ferdig installert i de nye pc'ene pluss at de største filmstudioene går for blue ray (for å ikke glemme porren ) så forklar meg kjære Dr.DP.. hvordan i allverden skal toshiba dra dette i land? vær så snill.. gi meg noen teorier edit: hvem støtter HD DVD? ingen med like stor innflytelse som overnevnte vil jeg tro for øvrig nice avatar saviri ps. er klar over at det er feil i gramatikken min, har ikke bodd i norge hele livet så jeg har noen språkfeil men regner med at de fleste skjønner hva jeg skriver da Endret 2. juni 2006 av asia_hills Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hehe avean er kul da.. har lest postene hans og synes da han har fornuftige meninger.. men ok skal prøve å fiske fram artikkelen jeg leste angående linux og ps3 EDIT: ett kjapt google søk og vips, så fant jeg akkurat den samme artikkelen jeg leste faktisk homebrew er FULLT mulig! in ya face haters.. haha http://ps3.qj.net/Its-Official-The-PS3-wil.../40039#comments 6230175[/snapback] Får håpe du har rett. Jeg syntes det var knall med homebrew på xboxen min. Og da kan jeg begrave den, siden emulatorer er det eneste den blir brukt til nå. Det er ikke bekreftet at homebrew er mulig. Jeg leste flere andre artikkler som er skrevet ut av det japanske intervjuet, men antydes at det er mulig. Håper ikke det blir et dual boot system. For da er det ikke så spennende lenger. 6230388[/snapback] enig! dual boot suxx egentlig vet ingen av oss det ennå.. men jeg fantaserer om emulatorspilling på min ps3, egentlig det jeg tenker på når jeg sier "homebrew" Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) med "dere" så mener jeg forbrukerne... igjen, hva skal dere med en medie avspiller som ikke har noe støtte? det er ingen hemmelighet at de fleste går Blue ray, dette pga kopisikkringen som på HD DVD er en spøk. Alienware, DELL, HP, Sony vaio går alle for Blue Ray ferdig installert i de nye pc'ene pluss at de største filmstudioene går for blue ray (for å ikke glemme porren ) så forklar meg kjære Dr.DP.. hvordan i allverden skal toshiba dra dette i land? vær så snill.. gi meg noen teorier 6230409[/snapback] "Dere"... du er sikkert også en forbruker. Men du er kanskje litt over oss andre? Åkke som... Toshiba er ikke alene. Microsoft, Intel, Sanyo, Nec, Thomson støtter HD-DVD. Av filmstudioer New Line Cinema, Paramount Pictures, Warner Home Video, Universal Pictures er de jeg kommer på nå. Ikke helt små filmstudioer det eller? Du virker veldig skråsikker på BlueRay's vegne når faktisk folk innen bransjen overhodet ikke tør spå en "vinner" ennå. Likevel så ber du "kjære" meg forklare det til deg. I mangel på non-verbal kommunikasjon her så tolker jeg setningen din som litt småspydig - uten jeg overhodet kan forstå hvorfor du skulle ha noen grunn påkalle deg en slik holdning. For hvordan i all verden skal jeg kunne gi deg en slik forklaring når ingen andre kan det ennå? Når du er så sikker, sitter du på noe informasjon ingen av oss andre eller folk som kjenner bransjen har? Kopisikringen på HD-DVD er nok like "spøkefull" som Sony's BlueRay kopisikring. Kommer ann på hvilket standpunkt man ser det fra, et forbrukerstandpunkt eller ren økonomisk tenkning fra produsentene og filmstudioene. Og oss forbrukere har faktisk ganske stor makt. Hvem som drar dette i land - HD-DVD eller BlueRay er jeg sannerlig ikke sikker på. Og i motsetning til deg jeg trenger ikke være det heller - ikke ennå. Når det gjelder videre teorier, hvis du trenger det, så får jeg komme tilbake til det. Nå skal jeg sove litt før jeg skal på nattevakt. Dr Peedee Endret 2. juni 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 med "dere" så mener jeg forbrukerne... igjen, hva skal dere med en medie avspiller som ikke har noe støtte? det er ingen hemmelighet at de fleste går Blue ray, dette pga kopisikkringen som på HD DVD er en spøk. Alienware, DELL, HP, Sony vaio går alle for Blue Ray ferdig installert i de nye pc'ene pluss at de største filmstudioene går for blue ray (for å ikke glemme porren ) så forklar meg kjære Dr.DP.. hvordan i allverden skal toshiba dra dette i land? vær så snill.. gi meg noen teorier 6230409[/snapback] "Dere"... du er sikkert også en forbruker. Men du er kanskje litt over oss andre? Åkke som... Toshiba er ikke alene. Microsoft, Intel, Sanyo, Nec, Thomson støtter HD-DVD. Av filmstudioer New Line Cinema, Paramount Pictures, Warner Home Video, Universal Pictures er de jeg kommer på nå. Ikke helt små filmstudioer det eller? Du virker veldig skråsikker på BlueRay's vegne når faktisk folk innen bransjen overhodet ikke tør spå en "vinner" ennå. Likevel så ber du "kjære" meg forklare det til deg. I mangel på non-verbal kommunikasjon her så tolker jeg setningen din som litt småspydig - uten jeg overhodet kan forstå hvorfor du skulle ha noen grunn påkalle deg en slik holdning. For hvordan i all verden skal jeg kunne gi deg en slik forklaring når ingen andre kan det ennå? Når du er så sikker, sitter du på noe informasjon ingen av oss andre eller folk som kjenner bransjen har? Kopisikringen på HD-DVD er nok like "spøkefull" som Sony's BlueRay kopisikring. Kommer ann på hvilket standpunkt man ser det fra, et forbrukerstandpunkt eller ren økonomisk tenkning fra produsentene og filmstudioene. Og oss forbrukere har faktisk ganske stor makt. Hvem som drar dette i land - HD-DVD eller BlueRay er jeg sannerlig ikke sikker på. Og i motsetning til deg jeg trenger ikke være det heller - ikke ennå. Når det gjelder videre teorier, hvis du trenger det, så får jeg komme tilbake til det. Nå skal jeg sove litt før jeg skal på nattevakt. Dr Peedee 6230561[/snapback] omfg... jeg var visst ikke klar nok med "dere" så mener jeg forbrukerne som kjøper/har tenkt til å kjøpe en HD-DVD spiller(jeg er ikke en av dem, derfor ble det ikke "oss") har aldri sagt at jeg er bedre en noen andre her på forumet *geez* warner bros og paramount støtter også BD og når de som faktisk seller mest desktop pc'er (DELL) faktisk går ut og støtter BD så er det nesten ingen tvil lengre trenger ikke vente 2 -3 år.. jeg ser en vinner før formatet allerede er lansert jeg tror sony har lært mye fra betamax, de vil ikke gjøre samme feil igjen og hvorfor så hårsår dr.d33psh1t alle gamere er venner i mine øyne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 warner bros og paramount støtter også BD Nemlig, disse store aktørene innen filmbransjen vet ikke hvem av de to som blir standaren, og velger å støtte begge to. Å påsta at du selv vet bedre enn disse selskapene er jo bare å være arrogant. Å tro er en annen ting... Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 warner bros og paramount støtter også BD Nemlig, disse store aktørene innen filmbransjen vet ikke hvem av de to som blir standaren, og velger å støtte begge to. Å påsta at du selv vet bedre enn disse selskapene er jo bare å være arrogant. Å tro er en annen ting... 6230713[/snapback] ja.. også ser du hvor mange av de som kun støtter blue ray.. hva forteller det deg? universal og new line er de eneste som støtter kun HD DVD, disse vil nok dra en "360" rimelig snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hvorfor prøver dere å diskutere med en person som sier han har lest postene til avean og mener han har fornuftige meninger ? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Det som undrer meg litt er at dere prater som om PS3 er en fiasko. Prisen er for høy og alt det der. Nå er det sånn at i asia så dominerer de markedet og der borte bor det mere mennesker enn noe annet sted på kloden. De er veldige glade i å spille også. Får de med seg litt av Europa og USA så er det bare en liten bonus. 360 er jo en fiasko i asia. Det var vel E3 2005 MS sa de skulle ta over asia markedet med 360, men slikt gikk det ikke. Endret 2. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hvorfor prøver dere å diskutere med en person som sier han har lest postene til avean og mener han har fornuftige meninger ? 6230858[/snapback] haha les igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 nå har jeg lest den 10 ganger, det står fortsatt "hehe avean er kul da.. har lest postene hans og synes da han har fornuftige meninger.." hvis jeg leser den 10 ganger til, står det kanskje noe annet da ? Lenke til kommentar
asia_hills Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 nå har jeg lest den 10 ganger, det står fortsatt "hehe avean er kul da.. har lest postene hans og synes da han har fornuftige meninger.." hvis jeg leser den 10 ganger til, står det kanskje noe annet da ? 6230899[/snapback] tror ikke det nytter enn hvor mange ganger du leser det jeg thomasM men er ikke det som er topic!! BD ftw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 leser jeg feil når jeg leser "har lest postene hans og synes da han har fornuftige meninger" Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det som undrer meg litt er at dere prater som om PS3 er en fiasko. Prisen er for høy og alt det der.Nå er det sånn at i asia så dominerer de markedet og der borte bor det mere mennesker enn noe annet sted på kloden. De er veldige glade i å spille også. Får de med seg litt av Europa og USA så er det bare en liten bonus. 360 er jo en fiasko i asia. Det var vel E3 2005 MS sa de skulle ta over asia markedet med 360, men slikt gikk det ikke. 6230879[/snapback] Nå er ikke det akkurat det asiatiske markedet en homogen entitet. I likhet med Europa, er det asiatiske markedet delt opp i mange små deler - og tilsvarende likt Europa, blir flere slike deler sett på som "bakevjer" uten særlig betydning. Utenom Japan, er det vel helst Sør-Korea, Kina og diverse land i Indo-Kina hvor spillgigantene satser (muligens også India?). Det er vel vanligvis de tre store markedene, USA, Europa og Japan, som blir sett på som de viktigste - sannsynligvis også fordi det er i disse regionene det produseres flest spill. Lenke til kommentar
jag Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det som undrer meg litt er at dere prater som om PS3 er en fiasko. Prisen er for høy og alt det der.Nå er det sånn at i asia så dominerer de markedet og der borte bor det mere mennesker enn noe annet sted på kloden. De er veldige glade i å spille også. Får de med seg litt av Europa og USA så er det bare en liten bonus. 360 er jo en fiasko i asia. Det var vel E3 2005 MS sa de skulle ta over asia markedet med 360, men slikt gikk det ikke. 6230879[/snapback] Er enda litt tildig å si at 360 har floppa i Asia, konsollen har knapt nok kommet på markedet, og det er først nå spillutvalget begynner å dra seg til. Var ikke veldig sprekt i starten til PS2 heller... Tror det som er avgjørende en spillutvalget. I dag er det best for PS2 uten tvil, Microsoft synes derimot til å være i forhandlinger med utgivere\utviklere som i dag er eksklusive for PS og det kan være med på å snu trenden. Tror ikke japanere eller noen andre er så plattformbevisste at de velger bort den konsollen som får spillene de vil spille pga de kommer på feil konsoll, hvis du skjønner hvor jeg vil hen... Hvilke spill er det som er på topp i Asia? Hvilken plattform kommer de på? Er det på grunn av plattformen de er utgitt på at de selger best? Tror ikke. Det jeg mener å si er at PS kanskje ikke får det enerådende spillutvalget de har i dag, og at det er avgjørende for hvilken konsoll som kommer til å være ledende\bestselgene\kall det hva du vil. Jeg har ingen preferanser om hva som skal være best, for min del kan alle spill gis ut for alle konsoller, så kan jeg velge konsollen som passer mine behov og økonomi best. Angående prisen på PS3 synes jeg den er for høy. Jeg har i dag ikke behov for hverken Blue Ray eller HD-DVD og så lenge spill jeg er interessert i blir utgitt på den konsollen jeg evt har, spiller det ingen rolle hvilken "CD" spiller ligger på... Om det i fremtiden en gang kanskje skulle bli plassmangel gjør det ikke meg noe om jeg må bytte disk etter 15-20 timer spilling, trolig vil nødvendig plass til et gitt innhold minke etterhvert som verktøyene optimaliseres i tillegg... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er egentlig bare skuffet over hvor egentlig dårlig PS3 er. Den er på ingen måte så innovativ som X360 eller Wii. Dette mener jeg ikke i favør til X360 og Wii, men en ulempe, siden PS3 ikke akkurat gir den konkurransen den egentlig skulle gjøre. 6222801[/snapback] åssen klarer du å sette 360 og wii i samme bås? 360 innovativ? ikke få meg til å le a 360 bruker DVD gleder meg til alle ps3 exclusives som aldri kommer til 360 pga. for lite plass.. (og til dere som sier at plass ikke er et problem, våkn opp) tror dette blir en fet spiker i kista til x360 ps. gleder meg til å se blue ray add-on til 360 lol.. håper sony selger de extra dyrt 6229817[/snapback] På sine forskjellige områder. Og jeg synes X360 er helt innovativ for min del. En STOR forandring ifra Xbox. Men kom gjerne med noen linker til kilder som sier at det blir for lite plass på en DVD9 innen den neste Xbox konsollen kommer. Tror det heller du som skal våkne opp, og kaste ut dette PS-fanboy syndromet ditt. Alle har stor sett meninger, men du prøver jo å virke som Gud. Han som alltid har rett. ps. gleder meg til å se blue ray add-on til 360 lol.. håper sony selger de extra dyrt 6229817[/snapback] Tror du kan se lenge etter det. Microsoft satser på HD-DVD. Men det visste du sikkert fra før. Dr Peedee 6229857[/snapback] kjære dr.dp er ikke helt sikker på når den hd dvd add on en kommer til x360 da men jeg hadde ikke blitt overasket hvis den ble trukket fra markedet eller noe sånt jeg fatter ikke hva dere skal med et format som ingen støtter :S 6230029[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/HD_DVD HD DVD is promoted by Toshiba, NEC, Sanyo, and, most recently, Microsoft, and Intel. HD DVD may be non-exclusively backed by three major studios: Paramount Pictures, Universal Studios and Warner Bros. med "dere" så mener jeg forbrukerne... igjen, hva skal dere med en medie avspiller som ikke har noe støtte? det er ingen hemmelighet at de fleste går Blue ray, dette pga kopisikkringen som på HD DVD er en spøk. Alienware, DELL, HP, Sony vaio går alle for Blue Ray ferdig installert i de nye pc'ene pluss at de største filmstudioene går for blue ray (for å ikke glemme porren ) så forklar meg kjære Dr.DP.. hvordan i allverden skal toshiba dra dette i land? vær så snill.. gi meg noen teorier edit: hvem støtter HD DVD? ingen med like stor innflytelse som overnevnte vil jeg tro for øvrig nice avatar saviri ps. er klar over at det er feil i gramatikken min, har ikke bodd i norge hele livet så jeg har noen språkfeil men regner med at de fleste skjønner hva jeg skriver da 6230409[/snapback] Ved at alle HD DVD spillerne som Toshiba ga ut i USA gikk bort innen noen få dager. hvorfor prøver dere å diskutere med en person som sier han har lest postene til avean og mener han har fornuftige meninger ? 6230858[/snapback] BURNED! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dagens foreldre er også personer som har vokst opp med spill, og derfor vet mer hvordan ting og tang virker, og de vet at når ungen ønsker seg ps3, så er det ps3 og ikke xbox 360 eller wii det gjelder. Nå vil ungen sannsynligvis ikke ønske seg PS3, så da er jo problemet løst. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 *geez* når det har gått opp for folk at blue ray kommer til å pwne så begynner de å bitche om kvaliteten :/ BR er et format som man ikke vet om vil slå gjennom. Alle PS3-fans betaler altså i dyre dommer for et format man ikke vil kunne vite om vil være der om et år. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) *geez* når det har gått opp for folk at blue ray kommer til å pwne så begynner de å bitche om kvaliteten :/ BR er et format som man ikke vet om vil slå gjennom. Alle PS3-fans betaler altså i dyre dommer for et format man ikke vil kunne vite om vil være der om et år. 6233015[/snapback] Jeg foreslår du tar en tur innom denne tråden Endret 3. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er artig å lese alle som vet så mye om PS3, mens alt er jo stort sett basert på rykter, og noe info på messer osv. Og man skjønner at det er en mote blandt visse å mene stygge ting om Sony og MS, selv om de sikkert ikke vet helt hvorfor. Det er bare noe man må mene for å være "kul" lissom. lmao :!: Som spillfreak er jeg glad for at det har kommet en ny meget bra konsoll, og at man har 2 enda mer spennende i vente. Er ikke så opptatt av hvem som er best, bare jeg får spilt det spillet jeg har lyst til. Prisen på PS3 ser foreløpig stiv ut, men ikke avskrekkende på noen måte. Det er jo snakk om prioriteringer, og lyst fra hver enkelt som vil ha en slik maskin når den kommer ut. De som uansett mener Sony er teite, og ler av prsien har jo sin "billige" konsoll å leke med, så hvorfor visse blir så provosert skjønner jeg ikke Blue-Ray er dyrt, men mitt tips er at det er det formatet vi sitter igjen med tilslutt. Tror det blir bra jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå