Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"


Anbefalte innlegg

@Avean:

Jada, du postet et bilde som får deg til å virke som en uskyldig deltaker på forumet som ikke kommer med noe bs, og alle andre er ute etter deg.

Når du da i neste post presterer å si at Motorstorm så helt likt ut for et år siden som det gjør nå, så bæsjer du deg selv på leggen... Med kraftig renneræv.

Kan du ikke bare gi opp?

Du er blitt tatt i løgn flere ganger, noe du ikke har forsøkt å forsvare en gang. Du har blitt tatt i å komme med utspill du ikke har NOE grunnlag for å komme med.

Det er ingen her som tar deg seriøst lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo en konsoll de fleste vil ha. Og de fleste vil ikke bli tvunget til å betale for Sony sitt forsøk på å vinne kampen om neste generasjons filmmedia.

Men du kan ikke komme her og si at PS3 ikke først og fremst er en konsoll. Det er en konsoll med mulighet til å spille av film og lyd.

 

Hva du mener flertallet vil ha, skal jeg ikke si noe på. Majoriteten vil si at PS3 først og fremst er en konsoll, pga PS1 pg PS2. Hva om jeg sa PS3 er et mediacenter med muligheten til å spille spill på?

 

Nei, det blir nok ikke det. Sonys online-tjeneste var jo en reaksjon på suksessen Xbox360 hadde med Xbox Live.

 

Sony's online tjenste er nå en videreutvilking av ting de allerede har hatt imange år. SOE er vel noe av det eldre vi har med Everquest. Så NEI, sony kopierer ingen ting. Les det KongRudi skriver.

 

INGEN har sett ps3s online-tjeneste. Ps3 har andre muligheter, men også FLER muligheter enn de andre alternativene.

Hvilke da?

1080p støtte, SACD, linux, +

Om dette er featuers som ikke passer deg så greit, men det er fremdeles noe de andre IKKE støtter, mens PS3 har det de andre også har. Thus FLER muligheter.

Lenke til kommentar
@Avean:

Jada, du postet et bilde som får deg til å virke som en uskyldig deltaker på forumet som ikke kommer med noe bs, og alle andre er ute etter deg.

Når du da i neste post presterer å si at Motorstorm så helt likt ut for et år siden som det gjør nå, så bæsjer du deg selv på leggen... Med kraftig renneræv.

Kan du ikke bare gi opp?

Du er blitt tatt i løgn flere ganger, noe du ikke har forsøkt å forsvare en gang. Du har blitt tatt i å komme med utspill du ikke har NOE grunnlag for å komme med.

Det er ingen her som tar deg seriøst lenger.

6214876[/snapback]

 

Det ser helt likt ut . Det har ikke kommet noen høyoppløselig demo av MotorStorm enda, det som er problemet. Men uansett hvis du ser på Eight Days og andre spill så har det faktisk akkurat samme type grafikk om ikke bedre. Og til punkt 3 , du glemmer hvor kraftig PS3 virkelig er. Min PC hadde greid å kjørt dette spillet og da hadde ihvertfall PS3 greid å kjørt det glatt.

 

Folk er for opptatt med å overbevise seg selv om at PS3 ikke er noe annet enn en Average konsoll. Dere sitter sikkert med Xbox360 og er dritsure over at dere har sløst bort penger, ikke vet jeg. :nei:

Endret av Avean
Lenke til kommentar

INGEN har sett ps3s online-tjeneste. Ps3 har andre muligheter, men også FLER muligheter enn de andre alternativene.

Hvilke da?

1080p støtte, SACD, linux, +

Om dette er featuers som ikke passer deg så greit, men det er fremdeles noe de andre IKKE støtter, mens PS3 har det de andre også har. Thus FLER muligheter.

6219263[/snapback]

Hvorfor skal det pakkes inn i en spillekonsoll? Trenger jeg SACD så kjøper jeg men en god spiller på Hifi-Klubben. Trenger jeg Linux, kjøper meg en PC.

 

Dette er bare et dårlig forsøk på å komme inn på alle områder. Men jeg synes det er bare tull. En spillekonsoll skal ikke være noe mere enn en spillekonsoll, med noen få unntak ( f.eks HD DVD spiller add-onen til X360, men kjøper meg heller en fullblods HD DVD spill istedet.). Når det bli lagt til flere og flere ting vil det den er hovedsaklig skal være, en spillekonsoll begynne å feile. Og det kommer aldri til å bli super kvalitet med den BR spilleren som er bygd inn, på lik linje med SACD muligheten.

 

Og kalle PS3 en multimedia center synes jeg er feilgitt skryt. Siden kvaliteten på de forskjellige elementene vel jeg nok naturlig tro ikke er all verden. Og hva skal du med en format som evt. går til helvete. Betalt ca. 2000,- for en spiller som ikke er verdt en dritt.

Lenke til kommentar
@Avean:

**snip**

6214876[/snapback]

 

Det ser helt likt ut . Det har ikke kommet noen høyoppløselig demo av MotorStorm enda, det som er problemet. Men uansett hvis du ser på Eight Days og andre spill så har det faktisk akkurat samme type grafikk om ikke bedre. Og til punkt 3 , du glemmer hvor kraftig PS3 virkelig er. Min PC hadde greid å kjørt dette spillet og da hadde ihvertfall PS3 greid å kjørt det glatt.

 

Folk er for opptatt med å overbevise seg selv om at PS3 ikke er noe annet enn en Average konsoll. Dere sitter sikkert med Xbox360 og er dritsure over at dere har sløst bort penger, ikke vet jeg. :nei:

6219336[/snapback]

Jeg er storfornøyd med min X360 konsoll. Og jeg betrakter ikke det som bortkastet penger.

 

OT: En ting: Skaff deg briller, fordi det ser absolutt ikke likt ut i det hele tatt. Du ser CGI bildet på toppen som ikke for alt her på jord ikke ligner bildet under.

Lenke til kommentar

INGEN har sett ps3s online-tjeneste. Ps3 har andre muligheter, men også FLER muligheter enn de andre alternativene.

Hvilke da?

1080p støtte, SACD, linux, +

Om dette er featuers som ikke passer deg så greit, men det er fremdeles noe de andre IKKE støtter, mens PS3 har det de andre også har. Thus FLER muligheter.

6219263[/snapback]

Hvorfor skal det pakkes inn i en spillekonsoll? Trenger jeg SACD så kjøper jeg men en god spiller på Hifi-Klubben. Trenger jeg Linux, kjøper meg en PC.

 

Dette er bare et dårlig forsøk på å komme inn på alle områder. Men jeg synes det er bare tull. En spillekonsoll skal ikke være noe mere enn en spillekonsoll, med noen få unntak ( f.eks HD DVD spiller add-onen til X360, men kjøper meg heller en fullblods HD DVD spill istedet.). Når det bli lagt til flere og flere ting vil det den er hovedsaklig skal være, en spillekonsoll begynne å feile. Og det kommer aldri til å bli super kvalitet med den BR spilleren som er bygd inn, på lik linje med SACD muligheten.

 

Og kalle PS3 en multimedia center synes jeg er feilgitt skryt. Siden kvaliteten på de forskjellige elementene vel jeg nok naturlig tro ikke er all verden. Og hva skal du med en format som evt. går til helvete. Betalt ca. 2000,- for en spiller som ikke er verdt en dritt.

6219376[/snapback]

Hvorfor skal det IKKE pakkes inn i en spillkonsoll? Hvorfor kan vi ikke få noe tilgang til noe som gir ALT? Hvorfor ikke prøve å se det større bildet? Fordi NOEN ikke trenger det? Hvorfor ikke prøve?

 

Og hvordan kan si dette er FEILGITT skryt? Alt som blir gjort er å konstatere fakta. Jeg vet at både 360s og ps2 sin dvdspiller har fått litt negativ omtale, pga henholdsvis hakking, riping av plater og dårlig laser. Men MIN ps2 dvdspiller spiller dvder like bra som high-end spilleren vi har hjemme i stua.

 

Så vi får (som med så mye annet!) vente å SE!

Lenke til kommentar
Da er det ikke til store high-end spiller du har. Fordi DVD spillerne som sitter i en spillekonsoll er ikke akkurat toppen av hylla.

 

Ed1t: Leif. Og hvorfor tror du jeg skriver "tror".

6219564[/snapback]

Så si meg hva setter en ps2 spiller lenger ned på hylla enn en high-end? BORTSETT fra at delene i high skal være av bedre kvalitet? Hvorfor måtte highend spilleren være dårlig? Hvorfor kunne ikke ps2spilleren være bra?

 

Etter hva jeg kan se, så er det bare blitt skrevet "tror" 3 ganger på denne siden, først i en singnatur og de 2 siste i din post nu.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt ps2, og jeg har hatt flere dvd spillere i 10 tusen kroners klassen, både marantz DV7600 og Denon 3910 , å kalle ps2's dvd kvaliteter hi-end blir for dumt, skal man stappe alt i et apparat så sier det seg selv at det blir mange kompromisser, jeg kommer iallefal til å kjøpe en ren Blu-Ray spiller som garantert vil ha mye bedre lyd og bilde, Men for dere som liker halvgreie løsninger med alt i et, så er jo ps3 sikkert en god investering..

Lenke til kommentar

Endelig noen skikkelig svar :)

 

Jeg kalte nå aldri ps2 dvd-kvaliteter for high-end, jeg sa bare at den spilte dvd'ene like bra, og jeg så ikke noen ENORM forskjell på bildet. Men then again; mulig jeg ikke har øye for slikt.

 

På min side betaler jeg gjerne for en pakke med alt som spiller nesten bra, enn å blåse masse penger på flere ting som vil spille ting bra. Men,men. På lydfronten tror jeg faktisk ps3 blir MEGET bra :)

Lenke til kommentar

Vel for oss som har ordentlig hjemmekino ;) så holder det ikke med halvgode løsninger, du har kanskje testet ps2 mot en halvgod dvd spiller på en 14" reise tv med noen logitech "thx" pc høytalere.. da er det ikke rart du ikke ser/hører forskjell ;)

Jeg skulle iallefall ønske jeg bare kjøpte meg en ren spillemaskin når ps3 kommer ut.. så hadde jeg kanskje spart en del penger så jeg kunne ha kjøpt meg en skikkelig blu-ray spiller..

Lenke til kommentar

At Sony velger å støtte SACD men ikkje DVDA er for meg heilt vanvittig teit. DVDA leverer hakket betre lydkvalitet men i tillegg mykje ekstra snacks som ALLTID ferdig miksa 5.1 lyd og musikkvideoer. Sony er bare ute etter å markedsføre sine eigne ting! Synd at PS3 ikkje har med minidisc og beta! Ville ha vore den ultimate Sonystation!

Lenke til kommentar
1.videosamtale på 360? hmm hørte man skulle kunde sende bilder mens man chattet men video?.. jeg krever bevis!

6213968[/snapback]

Se her: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...FAlZTroRRCy.php

Filmet av en som spillte UNO på xbox live. Den katten bevger seg. Så videosamtaler er nok ikke langt unna. Spesielt ikke siden MSN messenger også skal implementeres på XBOX 360.

Lenke til kommentar
**snip**

6219564[/snapback]

Så si meg hva setter en ps2 spiller lenger ned på hylla enn en high-end? BORTSETT fra at delene i high skal være av bedre kvalitet? Hvorfor måtte highend spilleren være dårlig? Hvorfor kunne ikke ps2spilleren være bra?

 

Etter hva jeg kan se, så er det bare blitt skrevet "tror" 3 ganger på denne siden, først i en singnatur og de 2 siste i din post nu.

6219598[/snapback]

Fordi en high-end spiller har deler laget i grunnform å kunne gi kvalitet. Mens PS2 sin DVD spiller er bare laget for å kunne gi PS2 DVD støtte. Er som natt og dag.

 

Ser jeg ut som en fanboy. Er da vel ingen som kan si at BR spilleren i PS3 kommer til å suge, men etter å ha sett løsningene så langt, så ser det ikke lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...