Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra, du kommer med noe konstruktivt da slangen. :)

Kan ikke denne posten omdøpes til "den store ps3 versus x360 tråden" siden det er det den har utviklet seg til? Da slipper vi at kranglefantene forviller seg i nye tråder bevæpnet med de samme argumentene...

6213980[/snapback]

Prøver jo å forklare hvorfor jeg mener PS3 er verd penga. :)

Vil ikke at dem skal fjærne mere nå, for å bli konkuransedyktig på pris, for da blir konsollene for like.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Bra, du kommer med noe konstruktivt da slangen. :)

6214023[/snapback]

Takker^^ :) Kommer med lite konstruktivt dere og..

Så mye latterlig bull her.. :p

6214022[/snapback]

svaret til cbox360 forsvarere når de vet de har blit pwnt

6214098[/snapback]

?

Har vi blitt pwned? Noe jeg ikke har fått med meg her, eller?

De eneste som blir "pwned" her, er deg, avean, og KongRudi..

EDIT:

6213784[/snapback]

Her var det mye rart..

Designet er jo en smaksak. Jeg personlig synes PS3 ser latterlig ut. Smaken er som baken o.s.v.

Videosamtale kommer på X360 når kameraet lanseres i september.

Hvordan i svarte vet du at vifta er stille og at strømforsyningen er optimalisert? Fordi Sony sier det eller at et par testeksemplarer indikerer det?

HDD'en i X360 kan fint brukes til cache hvis utvikleren ønsker det. P.G.A. Oblivion gjør det.

6213887[/snapback]

1.videosamtale på 360? hmm hørte man skulle kunde sende bilder mens man chattet men video?.. jeg krever bevis!

2.fordi sony sier det.. står på hjemmesia dems! virker som de har gjort ett poeng ut av det når de hørte infernoet på x360vifta, pluss at de sikkert oxo har lagt merke til strømforsynings problemet

3. på ps3 er det standard for alle spill da :tease:

6213968[/snapback]

1. Videosamtale kommer, finn kilde selv..

2. SONY har aldri lyvd før, og kommer aldri til p gjøre det igjen [/ironi]

3. De kan ikke bare "løse" det problemet fordi 360 har hatt det samme?? Det er faktisk ganske vanskelig å unngå..

Endret av Naked Snake
Lenke til kommentar

ey hva så om sony har jugd før? for det har ikke du? det har ikke jeg? og det har for guds skyld ikke M$? LoL

saken er at både du og jeg vet at hvis sony sier at vifta blir like stille som i slimline ps2'n så blir den sannsynligvis det, tviler på at sony gidder å juge om noe sånt

og jeg fatter det ikke, er ikke alle enige om at ps3 er teknisk overlegen her?

som en konsekvens blir den dyrere og det er prisen vi rettferdigjør/diskuterer.. ikke hvem som er best (for alle vet det er ps3)

så egentlig kan man si at alle cbox360 fanboys her er pwnt allerede, for jeg driter i pris

det er kvaliteten som teller, noe sony leverer bøttevis av.

jeg ser det som naturlig å betale mer for ett bedre produkt

Lenke til kommentar
ey hva så om sony har jugd før? for det har ikke du? det har ikke jeg? og det har for guds skyld ikke M$? LoL

saken er at både du og jeg vet at hvis sony sier at vifta blir like stille som i slimline ps2'n så blir den sannsynligvis det, tviler på at sony gidder å juge om noe sånt

som en konsekvens blir den dyrere og det er prisen vi rettferdigjør/diskuterer.. ikke hvem som er best (for alle vet det er ps3)

så egentlig kan man si at alle cbox360 fanboys her er pwnt allerede, for jeg driter i pris

6214257[/snapback]

Jeg sier bare "vent å se", tror mange blir skuffet, i forhold til forventningene av PS3. Jeg tror den blir meget bra, men har ingen skyhøye forventninger. så skuffelsen blir ikke like stor! BR er ikke et grunnlag for å kjøpe PS3, for da kjøper jeg heller en ekstern en, når og hvis det er BR som blir det nye HOTTE formatet, eller om det blir HD-DVD.. Hvem vet?

Lenke til kommentar

SONY gjør det hele tiden.. Det vet du.. Bare se på Motorstorm-bildene.. Overbevisende? Right. Se på ingame footage :!: :!:

Blir ikke det.. Slimline PS2 er vel ikke like kraftig som PS3, vel? Når den ikke er det, trenger den mer vifte..

Nei, ingen vet at PS3 er best.. For det er ikke særlig mange som ahr pørvd, og du har heller ikke det, så.. Du kan ikke utale deg om det. Ok, den er best rent teknisk, hvem bryr seg?

så egentlig kan man si at alle cbox360 fanboys her er pwnt allerede,

Nei, det er de alldeles ikke..

for jeg driter i pris

Ikke alle punger ut 6k for en konsoll :roll:

Hva vet du om det? Du har ikke prøvd den...??

Men du vet ikke om det blir bedre...

:roll:

Lenke til kommentar
For en merkelig post. Hvem har skrevet hva der ? Virker som du har en diskusjon med deg selv eller noe.

Se på MotorStorm ingame ja , det var jo identisk med hva vi fikk se på E3 messen. Hva er poenget ditt ?

6214401[/snapback]

Sorry, noe rart med quote :( Skal prøve å fikse det snart :p

E3 2005:

motorstormlie.jpg

E3 2006:

motorstormshame_small.jpg

'Nuf said.. Identisk?

Lenke til kommentar
For en merkelig post. Hvem har skrevet hva der ? Virker som du har en diskusjon med deg selv eller noe.

Se på MotorStorm ingame ja , det var jo identisk med hva vi fikk se på E3 messen. Hva er poenget ditt ?

6214401[/snapback]

E3 2005:

motorstormlie.jpg

E3 2006:

'Nuf said.. Identisk?

6214454[/snapback]

Faktisk ja bortsett fra at på nederste bildet har du linka til en lavoppløselig screenshot som er tatt med ett kamera.

Lenke til kommentar

Men du er jo så glad i lav pris iforhold til unødvendige ting som HDD, så det er vel døve ører jeg taler til.

Nå snakker vi faktisk om Xbox360, som gjør det samme som PS3, bare mye billigere.

6213373[/snapback]

og dårligere.

6213444[/snapback]

Kunne du forklare hva X360 gjør dårligere?

Nei, fordi vi vet at du kommer til å liste opp: - BR.

Det er vel stort sett det den har, og såklart giant enemy crabs, og six degrees of freedom.

post-84194-1149065444_thumb.jpg

6213724[/snapback]

yep den har blue ray

den spiller av filmer i 1080p

BD er "ripesikre"

den har innebygd tråløst nettverk

støtter minnekort

HDD inkl. i begge Sku's noe som gjør at devs kan forkorte loadetiden bektraktelig (noe som ikke går på x360 siden ike alle har HDD)

vifta er stille

optimalisert strømforsyningen

videosamtale

spillene som kommer til den er sonefrie

ett design (særlig den med krom finish) som får 360'n til å se ut som en billig plastikkleke

linux

crab people(som dbd her pointed out)

sånn ja.. sånn skal det se ut ----> :D

edit: noen kan si at dette er småting... men det er de småe tingene som gjør de store

6213784[/snapback]

Mye av det du lister er hva Sony sier. Ikke tro på alt de sier, når du ser på hvor mye løgner de har kommet med i det siste. Sier ikke at de ikke kommer med det du lister opp, på ingen måte. Men vent til du sitter med en PS3 under TVen.

6214401[/snapback]

BURNED!

Ed1t: Litt leifs.

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne kaste meg på Avean, Kongrudi og de andre sony fanboysa! Jeg er en selv. Elsker Sony og elsker Playstation. Men liker også Xbox360. Den er bare et tidsfordriv for de som venter på Ps3:P

Slutt å klag på konsoller og bare vær fornøyd med den dere ar selv eller de dere skal ha. Ingen bryr seg om at f.eks en person hater Ps3/Xbox360 og skal skrive et innlegg akkurat om det! Er så lei av det tullet.

Voks opp og spill spill!

Lenke til kommentar

6214401[/snapback]

E3 2005:

motorstormlie.jpg

E3 2006:

'Nuf said.. Identisk?

6214454[/snapback]

Faktisk ja bortsett fra at på nederste bildet har du linka til en lavoppløselig screenshot som er tatt med ett kamera.

6214524[/snapback]

Uansett hva det er tatt med, så er forskjellen der. Det hadde vist seg med andre kamerarer og.. På det øverste har de jo pussa og gnukket på bildet kjempe lenge, og det vises fra en kjempe PC.. :p

Lenke til kommentar

alt jeg har skrevet på den lista burde være der når jeg sitter med ps3'n i hånda

greit nok å pynte på noen e3 videoer for litt hype, men å juge om specs er lite kult... :hmm:

vedder på at de innfrir.. og spillene burde være sonefrie! de må være det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...