Straffa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Etter å ha lest hva du skriver i denne tråden, tar jeg utgangs punkt i at du er en hardbarket PC spiller, med en nokså brukbar PC. Siden du synes at X360 ikke viser bra grafikk. 6200725[/snapback] Flere her som synes 360 ikke leverer. Grunnen er nok all den hypen det vi så av bilder og tekst før konsollen kom. Ord som Next Gen ble brukt og vi skulle få en spillemaskin som skulle banke ut alle PC spill. Det er ikke engang i nærheten hva PC spill er i dag. De kommende spill til 360 er langt dårligere grafisk fra de spillene som kommer til PC. Jeg tviler sterkt på PS3 vil levere like bra grafikk som PC så hos meg blir det Wii for spillbarheten, og PC for grafikk. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Den sony videoen var knallartig. wii60.com hadde noen kule avatarer også Jeg gleder meg til PS3 jeg, men kommer til å vente litt med å kjøpe den.. Altfor dyr nå. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Lurer på hvem Jesus hadde kjøpt Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Lurer på hvem Jesus hadde kjøpt 6207025[/snapback] det må jo ha blitt ps3 Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Lurer på hvem Jesus hadde kjøpt 6207025[/snapback] det må jo ha blitt ps3 6207146[/snapback] Ja, for når han er for gammel til å gå på vannet, har han en fin båt.... Endret 30. mai 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Etter å ha lest hva du skriver i denne tråden, tar jeg utgangs punkt i at du er en hardbarket PC spiller, med en nokså brukbar PC. Siden du synes at X360 ikke viser bra grafikk. 6200725[/snapback] Flere her som synes 360 ikke leverer. Grunnen er nok all den hypen det vi så av bilder og tekst før konsollen kom. Ord som Next Gen ble brukt og vi skulle få en spillemaskin som skulle banke ut alle PC spill. Det er ikke engang i nærheten hva PC spill er i dag. De kommende spill til 360 er langt dårligere grafisk fra de spillene som kommer til PC. Jeg tviler sterkt på PS3 vil levere like bra grafikk som PC så hos meg blir det Wii for spillbarheten, og PC for grafikk. 6206773[/snapback] PC har alltid hatt og vil alltid ha bedre grafiske muligheter enn konsoller, men å si at X360 ikke kan vise i nærheten så god grafikk som en PC er kanskje litt drøyt. Spill som Table Tennis, Fight Night og GRAW er iallefall på nivå med de PC spillene jeg spiller. Konsoller er ikke først og fremst rettet mot kravstore PC-spillere, men mot folk som bare vil slå på maskinen, sette inn dvd'en og spille ivei. De vil slippe å tenke på oppdateringer av hardware, software og det å tweake innstillinger. Det er iallefall det jeg liker mest med konsoller. Og ja X360 er next gen. Det er neste generasjon konsoll fra MS og har tydelig bedre grafikk enn sin forgjenger, enkelt og greit. Endret 30. mai 2006 av espent Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Lurer på hvem Jesus hadde kjøpt 6207025[/snapback] Han hadde ikke kjøpt den.. han hadde brukt kreftene sine og bygger de 3 sammen så han fikk ytelsen fra alle 3 og kunne spille alle mulige spill. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 5000 kr. er ikke mer enn en Marlboro Classic-bukse koster, du kan fint gå på en annen butikk, å få en bukse som gjør samme nytten til 500,-, og nesten ser like bra ut.Men når du er ute på byen og sjekker jenter, så kommer sjangsene dine sannsynligvis til å være mye bedre i den flotte buksen din. Du vil sannsynligvis også stille sterkt i den samme flotte høykvalitets-buksen om 3 år hvis du fremdeles er utpå byen, selv om den da koster 1000 kr, i butikken. Men jeg tviler på det er så mange her som går utpå byen i en vanlig 3 år gammel olabukse.. Det er liten tvil om at det som er i PS3, er verd pengene på det tidspunktet. Hvis du ikke har lyst på det, så er det ingen som tvinger deg til å kjøpe det.. :-/ 6206004[/snapback] En Marlboro bukse til 5000,- er verdt 5000,-. Men en Sony PS3 er ikke verdt 5000,- hvor mye du vender på det. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 5000 kr. er ikke mer enn en Marlboro Classic-bukse koster, du kan fint gå på en annen butikk, å få en bukse som gjør samme nytten til 500,-, og nesten ser like bra ut.Men når du er ute på byen og sjekker jenter, så kommer sjangsene dine sannsynligvis til å være mye bedre i den flotte buksen din. Du vil sannsynligvis også stille sterkt i den samme flotte høykvalitets-buksen om 3 år hvis du fremdeles er utpå byen, selv om den da koster 1000 kr, i butikken. Men jeg tviler på det er så mange her som går utpå byen i en vanlig 3 år gammel olabukse.. Det er liten tvil om at det som er i PS3, er verd pengene på det tidspunktet. Hvis du ikke har lyst på det, så er det ingen som tvinger deg til å kjøpe det.. :-/ 6206004[/snapback] En Marlboro bukse til 5000,- er verdt 5000,-. Men en Sony PS3 er ikke verdt 5000,- hvor mye du vender på det. 6207474[/snapback] Ingen bukse er verdt 5000spenn. Og folk klarer fremdeles ikke skille mellom en ren konsoll, og det ps3 faktisk blir frontet som. Et all-around mediasenter Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ingen bukse er verdt 5000spenn. 6207524[/snapback] Finnes det folk som kjøper bukser til 5000 spenn? Bruk heller penga på noe annet mere fornuftig Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Synes den marlboro analogien var TEMMELIG ubrukelig. haha. hvis man kjøper seg en marlboro classic bukse til 5k (som etter min mening ser dårligere ut enn andre bukser til 1000 og nedover) så har man jo selvsagt inget problem med å kjøpe seg en ps3 til 5k heller. og da vil ps3'en være mer verdig sin pris. Problemet her er nettopp bare det at denne personen på langt nær representerer noe slags flertall i befolkningen eller kundegruppen til spillkonsoller. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ingen bukse er verdt 5000spenn. 6207524[/snapback] Finnes det folk som kjøper bukser til 5000 spenn? Bruk heller penga på noe annet mere fornuftig 6207562[/snapback] Jepp. Som en PS3. @Swoofah Det er jo en konsoll de fleste vil ha. Og de fleste vil ikke bli tvunget til å betale for Sony sitt forsøk på å vinne kampen om neste generasjons filmmedia. Men du kan ikke komme her og si at PS3 ikke først og fremst er en konsoll. Det er en konsoll med mulighet til å spille av film og lyd. Prisen burde derfor settes etter hvor god den var på spill, og alt annet skulle kun vært bonus. "Men du kan jo spille av Super audio cder på den" - "Hva? Åja. God lyd? Bryr meg midt i ræva. Har ikke høytalere som gjør at jeg hører noen forskjell uansett" "Men du kan jo se film på den" - "Wow! Imponerende. Det kan man på Xbox og x360 også. De er ikke så dyre" "Men du kan jo spille av blu-ray filmer på den" - "Og så? Dersom blu-ray blir det nye video formatet, kjøper jeg heller en SKIKKELIG spiller når jeg har kjøpt meg en 1080p tv" "Men det er jo en playstation" - "So fucking what!?" Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ingen konsoll er verdt 5000,- Er bare slikt. Hadde X360 kostet 5000,- også, hadde ikke jeg kjøpt den med det første. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg vil nå egentlig si at man får ganske mye kraft for 5000kr... skulle man kjøpt en pc med samme specs så hadde det jo blitt veldig mye dyrere. Så jeg vil egentlig ikke si at det er så veldig dyrt, men om det er verdt det? det er en helt annen sak... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ingen konsoll er verdt 5000,- Er bare slikt. Hadde X360 kostet 5000,- også, hadde ikke jeg kjøpt den med det første. 6207731[/snapback] Er konsollen bra nok så er 5000 ingen stopper for meg. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hvis en spillkonsoll er alt du vil ha, så har du allerede 2 lavbudsjetts-alternativer med mindre muligheter, og mindre levetid. "Mindre muligheter"? Du er sarkastisk, ikke sant? Hvis du hadde sagt "andre muligheter", så kunne du vært nærmere sannheten, men faktum er jo at PS3 ripper off Xbox360 sin online-tjeneste, m.m., og et aspekt av Wii-kontrolleren. 6206725[/snapback] OG tilbake til at sony har kopiert alt ja. Det blir det samme som å si at en buksefabrikant har kopiert en annen buksefabrikant fordi begge lager bukser. Eller MS kopierte Sony fordi Sony var før MS på konsollmarketed. INGEN har sett ps3s online-tjeneste. Ps3 har andre muligheter, men også FLER muligheter enn de andre alternativene. PS3 er med dagens specs, det eneste alternativ på markedet som virkelig satser på den beste next gen på _alle_ alternative bruksområder, anno november. Bare så synd at det ikke betyr noe for folk flest, og at prisen er avskyelig. 6206725[/snapback] Dette stemmer forsåvet, men da har man som sagt 2 fine billigere alternativer. 360 har fått grafikk-oppgradering, hdd-nedgradering, standard.. enig.. men det er alt. Wiii har fått grafikk-oppgradering, kontroll-oppgradering, standard.. enig.. men det er alt.PS3 derimot ser ut til å inneholde en hel haug oppgraderinger, både HDD-, optisk-medium, grafikk, musikk-, video-oppgradering og kontroller-oppgradering/nedgradering. Det eneste PS3 har er BR. Alt det andre har Xbox360 i sum. Den er et mediasenter, spillmaskin, osv. Sony fikk jo panikk over Xbox Live, og måtte stjele den ideen også. Men hvis BR blir en flause som alle de andre formatene Sony har prøvd å innføre, så blir du sittende der da, med en ubrukelig spiller som kostet flesk. 6206725[/snapback] Igjen med denne kopieringsgreiene ja. KongRudi's poeng var ikke hva de hadde likt, men hva som hadde skjedd av oppgraderinger fra forrige versjon. Da PS3 er ment som å være ett alternativ på alle fronter, og jeg har store problemer med å forstå hvorfor alle her på gamer.no roper på nedgradering enda. Vi har allerede 2 lavbudsjettsalternativ. Det du har er en innovativ konsoll som gir helt nye spillmuligheter, og en annen som gjør det meste av det PS3 gjør, og det til en mye billigere penge. 6206725[/snapback] Stikkordet her er "det meste". Det er liten tvil om at det som er i PS3, er verd pengene på det tidspunktet. Jo, det er stor tvil om det. Den har knabbet alt fra Xbox360, og puttet en dyrer prislapp på det. Typisk Sony. 6206725[/snapback] Og her var vi igang igjen ja. Men nå har de knabbet ALT fra 360 nå. Bare satt på Playstationmerket og en dyrere prislapp. Og Nordoelum; Jeg klarer ikke fatte hvordan du kan si at en bukse er verdt 5000. men et mediasenter IKKE er det.. EDIT: qoute taggene vil vist ikke virke Endret 30. mai 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Ingen konsoll er verdt 5000,- Er bare slikt. Hadde X360 kostet 5000,- også, hadde ikke jeg kjøpt den med det første. 6207731[/snapback] Helt enig. For 5000kr vurderer jeg heller en oppgradering av PC'en. 3000kr for X360 var på grensen for min del. Ikke at jeg ikke har råd til det, men jeg vurderer ikke verdien til å være så høy. Da venter jeg heller 1-2år for en både bedre og billigere variant. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 En konsoll er ikke verdt 5000 samme hva de putter i den. Du får god maskinvare som er billig i forhold til tilsvarende pc-produkter, men som regel må du inngå en del kompromisser da. En pc koster mer, men du kan bruke den til et hav av ting som du garantert ikke kan bruke PS3 til. Jeg kjøpte X360 i desember 2005 til halvparten av prisen en PS3 skal ligge på. Føler egentlig 2700,- var for mye for xbox 360 også, selv om Oblivion så å si har fått den til å være verdt det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Forskjellige priorteringer.. Med beregnet at 5000,- er for en BR spiller. Som har fult mulighet for å floppe.. Altså bortkastet penger. Lenke til kommentar
MaxiNam Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Forskjellige priorteringer.. Med beregnet at 5000,- er for en BR spiller. Som har fult mulighet for å floppe.. Altså bortkastet penger. 6207946[/snapback] Er ikke sikkert blu-ray flopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå