Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ganske bra og, når han sa dette spillet er basert på ekte japanske slag som faktisk har funnet sted, og så sier han " And here we have this huge enemy crab".

LÅLL.

6175316[/snapback]

hahaha, så ufattelig bra! Lo meg ihjel!

gleder meg ivertfall til og prøve real time weapon changing..

er so lei av og måtte inn i pause menyen og skifte våpen heile tida.. :tease:

6175819[/snapback]

Ja, det blir ganske intenst..! At det i det hele tatt er mulig å prestere å si noe så dumt... EXCUSE ME, ARE YOU FROM THE PAST?!

Uansett... I disse krabbe-dager, er denne flash-videoen mer gjeldende enn ever:

http://uploads.ungrounded.net/content.php?...j=0&w=550&h=400

Crab Battle.

Lenke til kommentar

Problemet er vel egentilg at selvom folk mener at prisen er for høy. Så er det allikevel såpass mange som kommer til å løpe til butikken og kjøpe den for den prisen. Og det er på en måte å si til Sony at "joda, dette vi sa tidligere om prisen.. det mente vi egentilg ikke"

Det er på denne måten en produsent får "føle" hva den skal gjøre med prisen... opp\ned.. Hvis det forsvinner mange nok ps3 fra lagrene til denne prisen er det vel ingen grunn til å sette den ned er det vel?

Og det er akkurat det jeg er redd for at kommer til å skje. og det er det jeg TROR kommre til å skje.

Folk forstår ikke og er ikke med på denne markedsgreia.. de skjønner ikke helt at hvis de boikotter litt så synker prisen... Eller kanskje de forstår det, men de har bare rett og slett råd til dette. Det har ikke jeg :)

Lenke til kommentar

Det er nok ein del entusiaster som kjøper uavhengig av pris. Men når så mange klager over prisen, og samstundes kan få konkurrerande produkt mykje billigare, spørs det om prisen må senkes litt tidlegare enn Sony hadde tenkt.

Lenke til kommentar
eg betalte 4500kr for min ps2 våren 2001..

verdt hver øre...

6186791[/snapback]

Ser det er mange som trekker fram hvor mye de betalte for PS2 når den kom og hvor liten forskjell er fra den prisen til PS3 prisen. Tror dere ikke at dere betalte litt for mye for PS2 på lanseringsdagen?

Lanserings prisen i USA var $299US. Da er det ikke rart at mange sier $599US er for dyrt. Kunne du tenke deg å betalt dobbelt så my som du ga for din PS2 altså 9000Kr.?

Pris kilde wikipendia

Lenke til kommentar

Synes maskinen nesten er verdt det. Ingen spillmaskiner har hatt så lang levetid og så mange spill som PS2. Selvsagt er PS3 dyr, men når man tar estimert levetid og generell kvalitet inn i regnestykket, er det mer enn nok til å få meg til å legge ut 5-6 høvdinger for maskinen.

Endret av enl
Lenke til kommentar

Kan ikke si meg enig i at Xbox 360 har en kvalitet tilsvarende produktene til Sony, men det er selvsagt min subjektive mening :) Har aldri likt spillene på Xbox heller, så på meg blir det PS3 :thumbup:

Endret av enl
Lenke til kommentar

ja dere samenligner xbox 360 med ps3 men det blir kansje litt feil..

som sakt..dette er ein ny PLAYSTATION..den forrige solgte over 100 millioner units..

xbox sitt merke har vel kansje 20-30 mill og stille opp med..

att 360 kjem for fult er ikkje tvil om, masse bra titler som GOW og halo 3.. kunne ønskt eg hadde begge men har ikkje budsjett eller tid til begge to dessverre.

men ikkje undervurder merkenavnet playstation, sony vil selge MANGE millioner før det kan sette ned prisen. eg kan selfølgelig ta feil men det er ivertfall min oppfatning.

folk vet hva playstation står får..er bare opp til sony og strømme på med gode titler..

Lenke til kommentar

Kommentar til videoen: Den grafikken og animasjonen som ble presentert på det nesehornet, og de folkene i bakgrunn av billøpet som gikk unna når bilene kom, er noe jeg enda har til gode å se på XBox360. XBox360 er tross alt en vanlig XBox på stereoider, og ja jeg eier en selv. Har aldri sett klipp fra Sony-spill på PS3 før, men bevegelsene på akkurat de scenene virket svært troverdige til å være datagrafikk.

Og hvis disse to klippene ble tatt med for å "drite" ut PS3-grafikken, så er det jaggu meg skivebom.

Hvis vi får noe i nærheten av det der med PS3, så kan vi snakke next-gen. Kjempestore hummere i Ninja-spill fra Japan og Riiiiiiddggee Raaaaacceerr kan Sony få ha for seg selv.

Forøvrig skjønner jeg ikke konseptet med wii60.com, eller de av dere som "heier" på en av sidene. Gode plattformer får man ved konkurranse, og ingen er tjent med et monopol. Siden så mange rakker ned på Sony og PS3, så kan det ikke bety annet enn at vedkommende er redd for å ha kjøpt feil konsoll.

Lenke til kommentar

eg vet ikkje om du er ironisk eller om du ikkje har spilt gt4...

det billøpet med alle de folka i bakgrunnen er tatt fra gran turismo 4 til playstation2..

eg trur 360 lett kunne klart og rendre et nesehorn som daffer rundt litt..

og når det gjelder genji 2..nei skal ikkje ta oppatt det..

Lenke til kommentar
eg vet ikkje om du er ironisk eller om du ikkje har spilt gt4...

det billøpet med alle de folka i bakgrunnen er tatt fra gran turismo 4 til playstation2..

Der ser du :) Jeg har ikke peiling på Sony-greier, da ingen av deres spillfranchaiser interesserer meg. Men tilskuerne i Rally Sport Challenge 2 til XBox f.eks. rører seg ca like mye som tilskuerne i Street Fighter 2 (les: elendig). I det klippet der var jo tilskuerne "levende".

eg trur 360 lett kunne klart og rendre et nesehorn som daffer rundt litt..

Mulig det - jeg har ikke sett noe spesielt imponerende bevegelser/animasjoner utover det man er vant til på min 360 enda. Det nesehornet der derimot...

Lenke til kommentar

eg trur folka i project gotham racing 3 til xboox 360 som var en lanseringstittel, beveger seg like realistisk som gt4..

men for all del, viss sony e3 06 imponerte deg så er det vel og bra det..

er mange som bruker CGI filmene fra fjor årets e3 som referanse til i år, og det er ikkje bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...