Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"

Anbefalte innlegg

Slim-utgaven har ikke mulighet for HD, men den er mindre og har integrert nettverksadapter da.

6163825[/snapback]

Eg kommer ikkje til å gå så langt inn med PS2, eg skal bare ha meg MGS spilla og noen av de andre toppspillene til PS2,som eg føler eg må får spillt hardt og lenge før livet mitt går hen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte spesielt der de klipper fra en mann som sier "and you can see from all the games we have up and running for playstation 3 that we are really starting to push what this machine is capabale of" til klipp av et spill hvor han som spiller sier at følgende nå er mulig "real time weapon change". Haha, konge. Billig, men veldig morsomt.

Lenke til kommentar
Jeg likte spesielt der de klipper fra en mann som sier "and you can see from all the games we have up and running for playstation 3 that we are really starting to push what this machine is capabale of" til klipp av et spill hvor han som spiller sier at følgende nå er mulig "real time weapon change". Haha, konge. Billig,  men veldig morsomt.

6173649[/snapback]

helt enig. Cheap but fun indeed. :p

Lenke til kommentar

Det er veldig mye negativitet mot Sony for tiden må jeg si. Og så er det bare et par ihuga fans som forsvarer dem med nebb og klør. Nintendo og Microsoft, derimot, slipper billig unna. Ja, Nintendo er det bare de tidligere nevnte Sony-fans som rakker ned på virker det som.

For meg ser det veldig stygt ut for PS3 akkurat nå. Ingen kjøper argumentet om at PS3 er "billig". Den er faktisk ikke det, selv om du får med en BR-spiller! 600 dollar er 600 dollar uansett hvordan man vrir og vender på det.

Og når PS3 kommer ut vil Microsoft antakelig droppe prisene på Xbox360...

Sonys hype- og løgnmaskin blir ikke godtatt denne gangen av folket. Sammen med spywaren de installerte via musikk-CDer og andre tåpeligheter de tar seg til, kan det som sagt se veldig, veldig stygt ut.

Lenke til kommentar
Ër ganske genialt på den videoen når han sier: And what does all this MEAN?

"Riiidge Racer!"  :D

Men seriøst, skal PS1 spill virkelig bruke 50% av skjermen slik som Ridge Racer er vist der?

6175640[/snapback]

Du kan forstørre bildet. Ihvertfall på Riiiidge Raaaceeer!

Lenke til kommentar
Kjøpte en PS2 for et par måneder siden. Maskinen var som ny, men var den siste utgaven av den gamle versjonen. Betalte 500kr for maskinen med 2 spill. Greit kjøp det :)

6163520[/snapback]

Eg fikk tilbud om ein nesten ny PS2 med noen spill for 500,-. Det var snakk om den store versjonen da. Men eg er så nissete sugen på Slim :love:

6163762[/snapback]

Jeg kjøpte en ubrukt PS2 Slim Silver for 900 kroner inkludert porto for en måneds tid siden. Den hadde knapt nok vært pakket ut av esken. Kabler og kontroller var fortsatt tapet igjen i plast.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Var ganske bra og, når han sa dette spillet er basert på ekte japanske slag som faktisk har funnet sted, og så sier han " And here we have this huge enemy crab".

LÅLL.

6175316[/snapback]

Enig. Da de snakket om ekte japanske slag tenkte jeg: hmmm, kult. Men så kom denne krabben. Monty Python tenkte jeg da.

Lenke til kommentar
Hvor kommer dere over sånne gode kjøp??

6177355[/snapback]

Det er selvsagt hemmelig. Vil ikke fortelle hvor gullet ligger gjemt. :)

Tråler bruktmarkedet jevnlig for å se om det har dukket opp noe som er verdt å kjøpe.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...