Gå til innhold

Kutaragi: "PS3 is 'too cheap'"

Anbefalte innlegg

At barnespill er MS svakhet er ikke en underdrivelse iallfall. Jeg prøvte å komme på noen spill ment for barn, og de eneste jeg kommer på er Viva pinata og kanskje Kameo. Tror nok MS kommer til å gjøre noe med dette, for jeg tror de har penger nok til å ordne seg hvis de synes det er nødvendig.

Så en her som komenterte at han var en sånn PS2 spiller som jeg snakket om, men nå hadde gitt opp Sony fanboyismen sin. Det er bra, men værsåsnill og ha et åpent sinn for alle konsollene, og ikke heng deg for mye opp i enten MS eller Nintendo heller. Men du er egentlig ikke en som passer til eksempelet mitt så lenge du henger her på forumet. Siden du henger her så er du litt mer oppdatert en den vanlige mann i gata, som spiller Tiger woods og World rally championship på ps2en sin (og en spillhylle med følgende titler: Tiger woods 2001,2002,2003,2004,2005,2006, WRC 1,2,3 og 4 samt et par spill som så kule ut men ikke fenget like mye). Kanskje også singstar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At barnespill er MS svakhet er ikke en underdrivelse iallfall. Jeg prøvte å komme på noen spill ment for barn, og de eneste jeg kommer på er Viva pinata og kanskje Kameo. Tror nok MS kommer til å gjøre noe med dette, for jeg tror de har penger nok til å ordne seg hvis de synes det er nødvendig.

6159826[/snapback]

Min egen fireåring elsker å spille Zuma, Astropop, Uno, Bejewelled og Feeding Frenzy på Xbox 360. Gode 360-spill for barn til en billig penge.

Lenke til kommentar

6159826[/snapback]

Min egen fireåring elsker å spille Zuma, Astropop, Uno, Bejewelled og Feeding Frenzy på Xbox 360. Gode 360-spill for barn til en billig penge.

6159880[/snapback]

Det blir ikke akkurat den samme tingen, siden dette er spill som allerede finnes på andre konsoller og emulatorer osv. mens jeg tenkte mer spill utviklet spesielt for xbox 360.

Lenke til kommentar

Mr. Moore sa i et intervju at: Ja, vi vet om Guitar Hero, Singstar, Eyetoy osv. Jeg håper at han med dette utsagnet mener at de har ting på gang. Hvis du virkelig vil være en verdig konkurrent til Sony må de bli mye flinkere på akkurat dette, og de vet det nok.

Lenke til kommentar
Mr. Moore sa i et intervju at: Ja, vi vet om Guitar Hero, Singstar, Eyetoy osv. Jeg håper at han med dette utsagnet mener at de har ting på gang. Hvis du virkelig vil være en verdig konkurrent til Sony må de bli mye flinkere på akkurat dette, og de vet det nok.

6160141[/snapback]

Håper vi får Guitar Hero 2 på 360 da :w00t:

Lenke til kommentar
Ting er dyrt her i landet og det koster å ha det moro. Selv skal jeg og 7 andre "kamerater" som jeg har møtt over Ps2 online sitte utenfor Elkjøp natt til 17 November for å sikre oss Ps3'en....360'en min støver ned her så de burde slippe noen nye spill snart:(

6154922[/snapback]

helt enig!. Skal bli deilig med PS3, 360 er jo ikke interessant i det hele tatt. PS2 holder i massevis frem til November. Faktisk bedre spill på PS2 i år enn 360 også. Sier vel det meste.

6155147[/snapback]

Hvilken spill som kom ut i år til PS3 som er bedre enn X360 spill?

hmm. dette høres jo bra ut.

6160013[/snapback]

Hva da? Kunne du utdype den litt?

Lenke til kommentar
Håper vi får Guitar Hero 2 på 360 da :w00t:

6160166[/snapback]

Dette blir selvfølgelig veldig høy ryktefaktor på, men jeg leste et innlegg fra en på teamxbox.com som hadde sendt mail til Red Octane og spurt om guitar hero 2 kom til xbox 360. Svaret fra dem var ja, men usikkert når.

Lenke til kommentar

Alle her har datamaskin som sikkert fungerer genialt til spilling.

Hva skal man egentlig med en spillkonsoll?

- Vel for mitt vedkommende er det fryktelig sosialt. Man får noen kamerater over og kan raskt og enkelt sette seg ned med et bilspill\slossespill\sport spill av noe slag.

Dette er hysterisk morsomt, og det er egentlig grunnen til at jeg har lyst på konsoll. Dette er tungvindt å få til med en pc. Ihvertfall mer tungvindt.

Herved er xbox 360 et godt valg

- Den andre grunnen til at jeg har lyst på konsoll er at min bedre halvdel også har lyst til å gjøre noe liknende med venninder over. Men da blir det til at de vil spille : Singstar, Buzz osv.

Dermed var xbox 360 ute av bildet, hva har vi da? Jo sony

Så hva sitter jeg igjen med? Jo at jeg ser meg nødt til å fore sony med supermye cash. Hvorfor?

Ikke fordi de har laget en så SUPER ps3, ikke fordi de har revolusjonerende grafikk, eller lyd, eller teknologi. Ikke fordi de har en BILLIG maskin som ikke koster meg så mye penger. Nei

Rett og slett fordi de har rettighetene på disse spillene.

Jeg har så grenseløst lyst til å støtte MS fremfor Sony, og egentlig lyst til å støtte Nintendo fremfor begge. Kan jeg gå for Nintendo? Nei, de har hittil i det minste laget spill for barn også, men selskapsspill? Nei. Ikke gode konkurrenter til Sony

Jeg skulle ØNSKE at alle disse titlene kunne kommet til Wii, men gjør de det? Tviler sterkt.

OMFORMULERT : Nei tror jeg må vri meg unna sony's klamme grep og forsøke å få kjøpt meg en brukt ps2 så ikke jeg overøser dem med penger i det minste.

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Ikke dumt å kjøpe en suksessfull konsoll mot slutten av levetiden, så lenge man ikke trenger nyeste og beste. Billig konsoll, stort spillbibliotek og mange platinumtitler til nedsatt pris.

Kommer sikkert til å kjøpe meg en PS2 snart selv, primært for å spille MGS3 :)

Lenke til kommentar
Kjøpte en PS2 for et par måneder siden. Maskinen var som ny, men var den siste utgaven av den gamle versjonen. Betalte 500kr for maskinen med 2 spill. Greit kjøp det :)

6163520[/snapback]

Eg fikk tilbud om ein nesten ny PS2 med noen spill for 500,-. Det var snakk om den store versjonen da. Men eg er så nissete sugen på Slim :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...