danilovic Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Neon som har forslag til "kalde" headsets? Skal helst ikke koste så mye mer enn 400,-, og skal være rimelig lett å få tak i. :smile: Eventuelt finne en smart løsning, slik at jeg fortsatt kan leve med dette. PS: Det er ørene som blir så varme. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 _____________________________________________________ PS: Det er ørene som blir så varme. _____________________________________________________ KANSKJE DU SKULLE MONTERT EN VIFTE I HERT ØRE! LOZER :wink: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ikke bruk sånne monster headsets som deker hele hodet men sånne små lette med bøyle som går over bakhodet eller noe sånnt kanskje. Du har jo også den typen du stapper inn i ørene men de synes jeg personlig er direkte ukomfortable og jeg har prøvd endel av dem. Sette vifter på ørene LOL jaja, kan jo borre ventilasjonshull i headsettet også for extra tweaking :smile: Lenke til kommentar
kosh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 hmm..kanskje du forrige bør tenke over kva du sei,har en mistanke om at diverse persona på overklokking.no vil ta det der GANSKE så seriøst dersom dei ser den threaden her :=) LOL Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 10:24, skrev LOZER:_____________________________________________________PS: Det er ørene som blir så varme. _____________________________________________________KANSKJE DU SKULLE MONTERT EN VIFTE I HERT ØRE! LOZER :wink: Du skriver hver eneste post med CAPS du. Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hva med å ta pause hver gang du blir så varm på ørene at du ikke klarer å ha på deg headsettet? Det at du blir varm på ørene er gjerne et hint om at det er på tide å ta seg 5 min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå