Catod Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 I det siste(3 ganger) har maskinen min automatisk blitt slått av i windows, uten at jeg har gjort noen ting. Når jeg da prøver å trykke på power knappen skjer ingenting. Men når jeg trekker ut kabinettet av pc-bordet og ned på gulvet, starter plutselig maskinen opp igjen. Merkelig. For meg virker det sånn om strømmer forsvinner, men det har ikke vært noen strømstans i huset. Har sjekket at ledningene er skikkelig i strømkontakten. Bruker for øvrig winXP, strømforsyninga mi er 340W. Noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Høres ut til å være en feil med strømforsyningen, bytt den. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hei Det kan være dårlig kontakt på powerkablen til PC`n...den som kommer fra 220v nettet i huset. HAdde en kabel med slike problemer ..."bøyde litt" på pinnene og problemet forsvant. Roger [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå