..Bjørnar.. Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Heisann! Lurer på om noen veit om det går an å kjøpe en MMC adapter til en RS-MMC kort uten å måtte kjøpe et helt nytt kort? Finner ikke igjen adapteret, og skulle gjerne hatt innholdet på min N70 over på pcen (kabel funker ikke, vrang pc). Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det får du nok ikke kjøpt alene nei. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Har du kanskje mulighet til å bruke Bluetooth for å overføre direkte fra mobilen? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Har du kanskje mulighet til å bruke Bluetooth for å overføre direkte fra mobilen? 6087403[/snapback] Da blir det innkjøp av bluetoth dongle til pcen, og det er vel hakket dyrere enn nytt minnekort med adapter tror jeg.. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 jeg tror ikke at det går ann å få tak i MMC til RS-MMS, siden ES-MMC er mindre enn MMC... blir jo som å putte en stor boks i en mindre boks, men det blir det ikke plass til... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Bluetooth dongle får du til 200 kr. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg tror ikke at det går ann å få tak i MMC til RS-MMS, siden ES-MMC er mindre enn MMC... blir jo som å putte en stor boks i en mindre boks, men det blir det ikke plass til... 6094196[/snapback] Han mener jo omvent da, han har Rs-MMS i mobilen, og vil ha en adapter (slik som fulgte med telefonen) som gjør at RS-MMS blir like stort som et MMC kort og kan puttes i en helt vanlig minnekort leser. Slik jeg forsto d vertfall.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hva med minnekortleser? det går jo utrolig mye fortere enn å overføre via mobilen og er ett must hvis du har stort minnekort. Du får 12 in 1 lesere ganske så billig Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 hva med minnekortleser? det går jo utrolig mye fortere enn å overføre via mobilen og er ett must hvis du har stort minnekort. Du får 12 in 1 lesere ganske så billig 6099746[/snapback] Men han mangler jo adapteren for å kunne bruke minnekortet, er jo d han spør om, hvor får han kjøpt adapter som RS-MMC til MMC slik at han kan bruke d i minnekortleseren sin. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Riktig, klarner opp litt her nå. Har RS-MMC Har ikke MMC adapter Har ikke bluetooth dongle Har ikke kortleser som tar RS-MMC direkte (finnes dette?) Løsningen er jo eventuelt å legge ut en "ønskes kjøpt" et eller annet sted! Et sånt adapter følger jo med til hvert enkelt nye kort, så det er en smal sak for de som eier 2 eller flere slike å selge meg et adapter (forhåpentligvis)! Ang dongle til 200 kr så koster det 150 kr for et nytt RS-MMC kort på 128 MB med adapter. Håpa bare jeg kunne slippe enda billigere unna.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Et 512MB MMS Mobile (RS-MMC) Dual Voltage koster jo ca 150,- da, er ikke store utgiften. Hvis du kjøper TwinMos får du med Adapter. Kingston har vært litt problematisk i kombinasjon med Nokia, der N70 både har fungert og ikke fungert, sannsynligvis avhengig av firmware på telefonen. TwinMos skulle fungere fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå