Gå til innhold

MMC adapter til RS-MMC kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg  tror ikke at det går ann å få tak i MMC til RS-MMS, siden ES-MMC er mindre enn MMC...

blir jo som å putte en stor boks i en mindre boks, men det blir det ikke plass til...

6094196[/snapback]

Han mener jo omvent da, han har Rs-MMS i mobilen, og vil ha en adapter (slik som fulgte med telefonen) som gjør at RS-MMS blir like stort som et MMC kort og kan puttes i en helt vanlig minnekort leser. Slik jeg forsto d vertfall..

Lenke til kommentar
hva med minnekortleser? det går jo utrolig mye fortere enn å overføre via mobilen og er ett must hvis du har stort minnekort. Du får 12 in 1 lesere ganske så billig

6099746[/snapback]

Men han mangler jo adapteren for å kunne bruke minnekortet, er jo d han spør om, hvor får han kjøpt adapter som RS-MMC til MMC slik at han kan bruke d i minnekortleseren sin.

Lenke til kommentar

Riktig, klarner opp litt her nå.

Har RS-MMC

Har ikke MMC adapter

Har ikke bluetooth dongle

Har ikke kortleser som tar RS-MMC direkte (finnes dette?)

Løsningen er jo eventuelt å legge ut en "ønskes kjøpt" et eller annet sted! Et sånt adapter følger jo med til hvert enkelt nye kort, så det er en smal sak for de som eier 2 eller flere slike å selge meg et adapter (forhåpentligvis)!

Ang dongle til 200 kr så koster det 150 kr for et nytt RS-MMC kort på 128 MB med adapter. Håpa bare jeg kunne slippe enda billigere unna.. :(

Lenke til kommentar

Et 512MB MMS Mobile (RS-MMC) Dual Voltage koster jo ca 150,- da, er ikke store utgiften. Hvis du kjøper TwinMos får du med Adapter. Kingston har vært litt problematisk i kombinasjon med Nokia, der N70 både har fungert og ikke fungert, sannsynligvis avhengig av firmware på telefonen. TwinMos skulle fungere fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...