shizz kebab Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Heh, karakterene er nok fiktive du. 6116596[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ok, så har jeg sett alle episodene av purepwnage, og det var.. ehhh... GENIALT! Litt kjedelig i begynnelsen, men så ble det så mye bedre hehe. men kommer aldri til å kjøpe skjorte fra dem! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har lastet ned alle episodene må! skal se dem en dag jeg har tid, nå er det 16. mai, hiv å hoi! PS: Lurer på en ting, er denne karen seriøs? Does he like, talk like this, like you know? 6115819[/snapback] De bare gjør seg til. Du kan finne en video fra deres første video premiere som de viste fra i en kinosal. Der får du høre de/Jeremy snakke normalt. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Har lastet ned alle episodene må! skal se dem en dag jeg har tid, nå er det 16. mai, hiv å hoi! PS: Lurer på en ting, er denne karen seriøs? Does he like, talk like this, like you know? 6115819[/snapback] De bare gjør seg til. Du kan finne en video fra deres første video premiere som de viste fra i en kinosal. Der får du høre de/Jeremy snakke normalt. 6119830[/snapback] Link til filmen - Premiære episode 9 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Are you kyle? ^^ Frister veldig å bestille fra butikken dems! Endret 26. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Var jo i begynnelsen det var skikkelig gøy. Spesielt episode nr.1. Husker jeg lo meg i hjel av det for x år sida. Umulig å skjønne det om man ikke spiller/spilte ZH. Så ble episodene altfor lange, de overspilte og poengene forsvant. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jge synes de bare ble bedre og bedre jeg da.. Og det er ikke SÅ lenge ZH kom ut da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå