arian88 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei i det siste har jeg hatt noe problem hver gang jeg skal laste OP noe feks. sende noe mail med veddleg bilde feks eller laste opp noe sanger på rapishare så internetten blir stoppa hvergang jeg trykker send så etter noe sekunger funker ikke internett jeg tar utt strøm ledningen for Ruter en og slår den på igjen så funker internett vis jeg prøver å sende igjen blir det samme problem igjen det er ikke altid som sjer jeg har laste opp noe med FTP det gikk det sjer når jeg sender bilder via Gmail eller laster noe opp via noe sider jeg har D-LINK DI-524 Lenke til kommentar
eppis Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 du burde vurdere og kjøpe en ny router... D-link er noe av det verste du kan komme borti.. kjører selv 100% Cisco nettverk som blir bruk av store bedriter... skal du ha et sikkelig pro nettverk som garantert ikke klikker anbefaler jeg merker som Cisco, HP ProCurve og Nortel.. forsjellen mellom disse merkene og dlink og berklin osv.. er at man faktsik får noe som yter.. en billig løsning av Cisco er Linksys som selger en del trådløse aksespunkter.. ta en titt på dem Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vel før du kjøper nytt utstyr så kan du prøve og oppgradere routeren med den nyeste firmware'n fra www.dlink.no Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Vel før du kjøper nytt utstyr så kan du prøve og oppgradere routeren med den nyeste firmware'n fra www.dlink.no 6098370[/snapback] jeg har henta nye firmware en lasta ned filen men det er dlf hvordan kan jeg kjøre den? helle filen heter "app_1.05(1012173449).dlf" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå