Dane Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Som tittelen sier så henger maskinen seg litt etter en stund med spilling, etter noen sekunder kommer jeg igang igjen.. og sånn kan det holde på noen ganger med ulikt mellomrom, og av og til så henger den seg så mye at maskinen starter om. Jeg har prövd å installere drivere på nytt. det skjer for det meste i WoW og Fable, det har fortsatt ikke skjedd i VM2006, og jeg har ett Gforce 6800LE kort. noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Som tittelen sier så henger maskinen seg litt etter en stund med spilling, etter noen sekunder kommer jeg igang igjen.. og sånn kan det holde på noen ganger med ulikt mellomrom, og av og til så henger den seg så mye at maskinen starter om. Jeg har prövd å installere drivere på nytt. det skjer for det meste i WoW og Fable, det har fortsatt ikke skjedd i VM2006, og jeg har ett Gforce 6800LE kort. noen som har peiling på dette? 6086865[/snapback] Sjekk at alle viftene virker. Under spilling blir maskinen normalt varmere (spesielt krevende 3D spill) og blir det for mye så kan det være maskinen resetter seg selv. Det kan også være en defekt på selve skjermkortet. I første omgang ville jeg sjekket om det fantes noen nyere driverepå nettet, i de fleste tilfeller jeg har vært borte i så er det driver som har vært årsaken. Om du tidligere ikke har hatt dette problemet kan det løse seg med å benytte en tidligere driver. Edit: Jeg regner med du har et kjøpt operativsystem. Ustabilt og pc som restarter seg selv er ofte et problem med piratkopiert Windows. Endret 12. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) EDIT: bare glem det, leste feil i posten din. Endret 13. mai 2006 av Bluum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå