Øystein.F. Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Var du ein av dei som kunne namnet på absolutt alle dinosaurar i dine yngre år Da kan du glede deg til ParaWorld. Les mer Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Oisann, lenge sia jeg har lest/hørt no om dette =) Virker ganske så interessant Lenke til kommentar
knaill Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Oi, dette virker kjempespennende. Dinosaurer var tross alt det tøffeste av det tøffe på barneskolen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 haha jeg var dinosaur fanatiker når jeg var liten. har fremdeles en dinosaur bok jeg fikk til 7 års dagen min elns.. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det einaste som trekk litt ned er menneska og vissse tobeinte dinosaurar, som kan bli litt stive i ledda. Ein s for mykje der Spelet ser stilig ut, ja. Litt nytenking er alltid velkomment. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Var du ein av dei som kunne namnet på absolutt alle dinosaurar i dine yngre år? Definitivt! Ser moro ut, dette. Virker ganske strømlinjeformet og greit å spille, noe som er viktig for meg i strategispill. Må nok følge med på dette her. På nynorsk heter det forresten ikke "einheit", men "eining". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg