Zappza Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Ikkje den skarpaste gaffelen ho eller? 6087226[/snapback] Joda, hun er smart Hun bare har Ole Brumm logikk engang i blandt Lenke til kommentar
bjorn89 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hun tapte forreste for en halvtime siden, men vi veddet på nytt Hvis hun taper nå får jeg 250,- Hun må punge ut med 500,- hvis hun ikke klarer det siden både jeg og en kompis vedder med henne ^^ 6087207[/snapback] Fortsetter hun på sine gjeldene timer, eller 24 nye? - Tror hun kan få et problem, eller rettere sagt, har. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er vel ikke at hun skal stå, men at hun ikke skal sette seg, som er konkurransen? Hun får tross alt bevege seg, så det blir at hun må holde seg på bena i 24 timer? Jeg så en episode av Kenny vs Spenny hvor de hadde den samme konkurransen, og Spenny klarte å bygge en bleie-lignende ting som gjorde at han kunne sove stående. Det er uansett ikke verdt 200kr å prøve. Øk til 1000kr. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Som tidligere nevnt, fullt mulig, men ikke faen om jeg hadde gjort det for 200 spenn. Må nok opp i et par tusenlapper skal du nyte synet av min langstrakte kropp i stram givakt såpass lenge av gangen. Lenke til kommentar
veos Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er vel ikke noe stort problem å holde seg våken i 24 timer, uten å sette seg, dersom man har noe å gjøre på. Men nå er vel faktumet det at hun ikke har noe å gjøre på. Kan bli spennende dette. Gjør som SteffyBoy sier, øk til 1000 spenn. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 haha, herregud å problemer som gidder å gjøre det for bare 200 kr kan noen dytte ho for meg, så ho taper igjen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Verdensrekorden på å stå på ett bein (anno 2002): 76 timer og 40 minutter. Verdensrekordholderen heter Arulanatham Suresh Joachim :!: og kommer fra Sri Lanka. Dette var helt uten hjelpemidler, og det var heller ikke lov å støtte den løftede foten på den stående. Verdensrekorden i å stå helt stille (anno 2002): 20 timer, 10 minutter og 6 sekunder. Den siste har vel i grunn ikke noe særlig med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sikkert vært fysisk mulig, men 24 timer er helt ekstremt da. Selv 8-10 timer for 200kr hadde vært vanskelig. Prøv bare å kjenn på beina dine etter å ha f eks gått rundt i et kjøpesenter i 3 timer uten stopp. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Fortsetter hun på sine gjeldene timer, eller 24 nye? - Tror hun kan få et problem, eller rettere sagt, har. 6087243[/snapback] 24 nye Det er vel ikke at hun skal stå, men at hun ikke skal sette seg, som er konkurransen? Hun får tross alt bevege seg, så det blir at hun må holde seg på bena i 24 timer? Jeg så en episode av Kenny vs Spenny hvor de hadde den samme konkurransen, og Spenny klarte å bygge en bleie-lignende ting som gjorde at han kunne sove stående. Det er uansett ikke verdt 200kr å prøve. Øk til 1000kr. 6087759[/snapback] Er det som er konkurransen ja Hun har satt seg enda engang så nå er hun skyldig meg 500,-. Skal prøve å få veddet enda engang og da blir det 1000,- Hun må holde seg på bena i 24t ja Det er vel ikke noe stort problem å holde seg våken i 24 timer, uten å sette seg, dersom man har noe å gjøre på.Men nå er vel faktumet det at hun ikke har noe å gjøre på. Kan bli spennende dette. Gjør som SteffyBoy sier, øk til 1000 spenn. 6087778[/snapback] Skal øke jeg Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det vil videre si at hun tjener 1,38 øre i minuttet! 6087203[/snapback] Pirke pirke: 13 øre minuttet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Tviler sterkt på at hun klarer det. Vet selv hvor ille det er å stå/gå i rundt 9timer når jeg er på jobb, selv med mange pauser er jeg helt ødelagt i beina Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tipper det kommer veldig an på forttøyet og omgivelsene. Å gå rundt på et kjøpesenter i dårlige sko med varm og tørr luft tar fort på. Hvis man derimot går på ski, kan man fort holde på i 10 timer, og da går man hele veien. Hvis hun tilbringer mye tid ute i naturen, og har gode joggesko på seg, kan jeg tenke meg at hun greier det hvis hun får tiden til å gå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kan vel også hende hun begynner å kjede seg, og bli trøtt etter en stund, og sovner Eller må nossågæli på do Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis hun sovner stående, så dytt henne. Også ta henne imot! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg tipper det kommer veldig an på forttøyet og omgivelsene.Å gå rundt på et kjøpesenter i dårlige sko med varm og tørr luft tar fort på. Hvis man derimot går på ski, kan man fort holde på i 10 timer, og da går man hele veien. Hvis hun tilbringer mye tid ute i naturen, og har gode joggesko på seg, kan jeg tenke meg at hun greier det hvis hun får tiden til å gå. 6089014[/snapback] Hun kommer nok til å være uten sko og inne mesteparten av tiden Jeg for min del driter nesten i om hun klarer det eller ikke, jeg kan ikke tape noe på dette ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Verdensrekorden på å stå på ett bein (anno 2002): 76 timer og 40 minutter. Verdensrekordholderen heter Arulanatham Suresh Joachim :!: og kommer fra Sri Lanka. Dette var helt uten hjelpemidler, og det var heller ikke lov å støtte den løftede foten på den stående. Verdensrekorden i å stå helt stille (anno 2002): 20 timer, 10 minutter og 6 sekunder. Den siste har vel i grunn ikke noe særlig med saken å gjøre. 6087911[/snapback] noen som kan skaffe en opdatert sak på den stå stille saken , dette virker som en rekord eg kan slå , og hvor stille er stille tro ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Roger. On the way, finner fram Guiness. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 haha, stå i 24t for to hundringser? Tomme tøs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå