Gå til innhold

SMS tjenester - må vere bedrift?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe krav å ha .no-domene. Tror du må kjøpe noe greier fra en teleleverandør (Telenor), hvor de da tar % av det du tjener eller noe sånt.

Til betaling av disse tjenestene, altså det brukerne skal betale, tror jeg det går an å bruke noe som heter PayPal.

Jeg er ikke sikker på alt dette, så noen andre med mer peiling bør kanskje kontrollere/utdype svaret mitt :)

Lenke til kommentar

Uansett er det veldig greit å ha alt samlet som i et foretak. Det er gratis å registrere et enkeltmannsforetak i Brønnøysundregistrene. Eneste minuset er at det blir litt kjipere selvangivelse. Uansett når du begynner å tjene litt, så er dette den greieste løsningen.

Lenke til kommentar

Får bryte inn her jeg..

Jeg er 16 år, og driver eget firma med en fyr hvor han står registrert fordi jeg er under 18 år. Og det er litt tullete til tider, så jeg lurer på om det er noen muligheter for at jeg får registrert mitt eget foretak?

Vil gjerne ha org. nr. og .no domene.

Lenke til kommentar
Får bryte inn her jeg..

Jeg er 16 år, og driver eget firma med en fyr hvor han står registrert fordi jeg er under 18 år. Og det er litt tullete til tider, så jeg lurer på om det er noen muligheter for at jeg får registrert mitt eget foretak?

Vil gjerne ha org. nr. og .no domene.

6123176[/snapback]

du må vere 18 for å ha registrert firma =), av den enkle grunn at du ikkje er myndig, og ikkje kan stå som ansvarlig visst det skjer noke gale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...