Gå til innhold

Xbox 360 og Wii istedet for PS3

PeserN

Anbefalte innlegg

Jeg tror Sony får større markedsandel enn de har fra før av. Jeg ser bare ikke en kamp mellom Xbox360 og PS3 siden det er jo ingen kamp mellom Xbox360 og PS2 engang ! PS2 er fremdeles den sterkeste konsollen selv om Xbox360 er 10x kraftigere om ikke mer.

Xbox360 har ikke så mange gode spill igjen. Hittils eneste gode spillet jeg har sett er Project Gotham Racing 3 og så kommende Halo3 ...thats it ! Jeg kan ramse opp hele 7 titler til PS3 som kommer til å bli bra og den er ikke lansert engang enda.

6087293[/snapback]

Lovde meg selv at jeg ikke sku kommentere dine innlegg lenger.

Men du topper det ene innlegget ditt etter det andre med infantile virkelighetsfraværende, rett og slett idiotiske utsagn.

Når xbox ble lansert, var folk skeptiske. Den store stygge software-giganten skal bare skvise mer penger utav oss forbrukere. Sony sitt PlayStation navn var allerede godt kjent i markedet, og folk visste hva de fikk. Nå derimot har xbox laget et navn for seg selv. Og vi ser jo til stadighet flere og flere utviklere som blir med i stallen til Xbox360. Bare det at GTA blir ikke lenger PlayStation eksklusivt burde jo sende noen signal til deg Avean. Xbox merkenavnet er stort nå. Forrige generasjon hadde ingenting med specs å gjøre, det var 'all about branding'.

Jeg skal nå, IGJEN ramse opp noen spill til xbox360 som er ventet å bli veldig bra.

- Gears of War

- Enchanted Arms

- Viva Pinata (for de litt mindre, eller for de som har barn er dette midt i blinken)

- Forza Motorsport 2 (Gruser Gran Turismo HD - som forøvrig var pølsevev.)

- Prey

- Alan Wake

- Ninety Nine Nights

- Test Drive Unlimited

- Too Human

- GTA 4

- Splinter Cell: Double Agent 4

- Indiana Jones

- Moto GP 2006

- Rayman Raving Rabbids (enda en for de mindre)

Der har jeg nevnt noen. De fleste er XBOX360 only - men noen av de kommer også til andre plattformer.

Det jeg prøver å illustrere her Avean, er at du er dum som et brød, og bør fra nå av kneppe igjen hvis du ikke har noe FAKTISKE fakta å komme med. Jeg vet ikke med andre her, men jeg begynner å bli lei av feber-fantasiene dine. Kommer ikke lenger til å spare på kruttet når det kommer på verbal-abuse av deg.

Det kommer bra spill til PS3.

Det kommer bra spill til XBOX360.

Og det kommer bra spill til Wii.

Du må bare innse det at konsollkrigen er kansje vunnet i din idèelle verden. Men her hos oss andre, i virkeligheten, er den langt fra over.

PS. Kan nevne noen som allerede er released også.

Ghost Recon: Advanced warfighter, Fight Night 3, DOA4, Kameo, Condemned, PGR3.

Har selv de spillene, og kan derfor uttale meg. De er alle bra spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@avean:

Du som var på messen i fjor og fikk med deg pressekonferansen til Sony. Du var vel der i år og tenker jeg. Du stod vel sikkert fremst i køen også.

Jeg ønsker at du kommenterer signaturen til dark by design.

Du kunne jo bekrefte at det vi så av Motorstorm i fjor var ingame... Siden du var der og så det spillt på en PS3.

Nå har vi jo fått se Motorstorm ingame på E3. Kan du forklare hvorfor det ser ræv ut nå i forhold til forrige gang vi så det?

Er det fordi Sony synes synd på MS fordi at maskinen deres er så uendelig mye dårligere enn Sony sin? Er det derfor Sony kun har vist frem spill som, alle, lett kunne vært kjørt på en 360?

På forhand takk for svar.

Mvh.

Yngve

Lenke til kommentar
Kansje litt feil det ene argumentet ditt Avean når det gjeldet intresanne spill til xbox 360..

eg har allerede bestillt ps3 så ikkje ta meg for fanboy..kjøpte nesten 360 ei stund men klarte og motstå fristelsen i siste liten..

ps3 sine sterkeste kort var vel motorstorm, MGS4 og killzone..

6088805[/snapback]

Ja, og hvor er de? Jeg har sett 6 timer totalt fra G4TV sin dekning av E3 messen. Ikke et snev av hverken Killzone eller Motorstorm.

7 tittler som blir bra... Ja, hvordan i helvete vet du at de blir bra?

Det var jo også du som hardnakket påstod at du hadde vært på fjordårets Sony konferanse, og hadde dermed bevis for at Motorstorm og Killzone var ingame.

Du er en løgner og en fanboy, som ikke har noe konstruktivt å komme med i de diskusjonene som foregår på dette forumet.

Takk for meg.

6088961[/snapback]

Det fryder meg at andre har lagt merke til dette, og irriterer seg blågrønn over denne løgnhalsen.

Men Vo0do0, han var jo på Sony sin pressekonferanse ifjor da. Han var der nok i år også. Så han vet at det kommer minst 7 bra spill til PS3.

Avean, gjør alle en tjeneste, logg av, og ikke logg på her igjen. Hvis målet ditt er å skape irritasjonsmomenter, klarer du det glimrende. Men det er ikke noe særlig moro for noen. Og jeg kan tenke meg at det må være rimelig flaut for deg å bli tatt i slike løgner som; "jeg var der og såg det var ingame" ...

Edit: ''Kildene'' mine for utsagnet:

Ja, og hvor er de? Jeg har sett 6 timer totalt fra G4TV sin dekning av E3 messen. Ikke et snev av hverken Killzone eller Motorstorm.

- G4TV.E3.2006.Live.Day.1.iNTERNAL.DSRip.XviD-aAF

- G4TV.E3.2006.Live.Day.2.iNTERNAL.DSRip.XviD-aAF

- G4TV.E3.2006.Live.Day.3.iNTERNAL.DSRip.XviD-aAF

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
@avean:

Du som var på messen i fjor og fikk med deg pressekonferansen til Sony. Du var vel der i år og tenker jeg. Du stod vel sikkert fremst i køen også.

Jeg ønsker at du kommenterer signaturen til dark by design.

Du kunne jo bekrefte at det vi så av Motorstorm i fjor var ingame... Siden du var der og så det spillt på en PS3.

Nå har vi jo fått se Motorstorm ingame på E3. Kan du forklare hvorfor det ser ræv ut nå i forhold til forrige gang vi så det?

Er det fordi Sony synes synd på MS fordi at maskinen deres er så uendelig mye dårligere enn Sony sin? Er det derfor Sony kun har vist frem spill som, alle, lett kunne vært kjørt på en 360?

På forhand takk for svar.

Mvh.

Yngve

6089056[/snapback]

Jeg ser også mer enn gjerne at du SVARER for deg. Ikke bare popper innom topics og sprer kvalme, og idiotiske rykter og feber-fantasier, for så å forsvinne og ikke forsvare det du sier. Synes du bør stå for det du sier.

Lenke til kommentar
Et sterkt skille mellom wii kontrollen og ps3 kontrollen er nettopp dette. Den ene er tohånds og den andre enhånds, dette kan gi totalt forskjellig bevegelighet og morro.

Ps3 kontroll : bilspill med ratt, romskip osv , kanskje hopping og bevegelse i fighter vil bli lettere.

Wii kontroll  : tennis spill, sverd spill og lignende

6087331[/snapback]

For det første, kontrolleren til Wii har en add-on, Nunchuck, som gjør kontrolleren tohendt. For det andre, om du snur Wii-moten, blir den til en håndkontroll, og du kan spille bilspill på samme måte som du kan med PS3's kontroll, om ikke bedre.

Lenke til kommentar

Mange her som hylte at jeg var PS3 fanboy for en tid tilbake. Men som jeg sa at jeg bare ønsket at PS3 leverte opp til mine forventinger noe som ikke 360 hadde gjort til dagens dato.

Vel nå som vi har litt mere fakta på bordet fra E3 så har jeg ingen problem med å si at MS trekker det lengste strået her. På tide å pakke opp 360 min snart? :)

Jeg må innrømme det kommer mye bra titler til 360 som jeg har lyst å spille.

PS3 var skuffende og det lille de viste var ikke som forventet i det heletatt. Både grafikk og spill falt ikke i min smak.

Jeg må nok bare innse at konsollene ikke vil komme på høyde med PC spill. Ikke at det gjør noe da gameplay er også viktig. Dette sier jeg IKKE for å rakke ned på konsoller.

Det som overasket meg mest var nok Wii. Fikk endelig se noe nytt. Vet ikke om den havner under tv benken da den må testes først. Men så langt virker det som det er en morsom, billig og bra konsoll til å spille spill med.

For min del blir det nok PC spilling hvis jeg skal ha den ultimate grafikken. 360 for bra utvalg av spill med god grafikk og Wii som et leketøy for voksne og barn.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg tror Sony får større markedsandel enn de har fra før av. Jeg ser bare ikke en kamp mellom Xbox360 og PS3 siden det er jo ingen kamp mellom Xbox360 og PS2 engang ! PS2 er fremdeles den sterkeste konsollen selv om Xbox360 er 10x kraftigere om ikke mer.

PS3 sin pris kan varierere veldig til lanseringen ! Jeg tviler sterkt på at de lanserer en konsoll til PC pris . Blueray har jo en veldig god sjans for å bli nye standarden også, fleste filmselskap vil jo slippe ut i blueray nå.

Wii ser jeg IHVERTFALL IKKE som en konkurrent. Der er vel alle enige om at de har sitt eget marked som de alltid har gjort. Nintendo er flink til å lage morsomme og barnslige spill og det er der Wii kommer til å fortsette også.

Xbox360 har ikke så mange gode spill igjen. Hittils eneste gode spillet jeg har sett er Project Gotham Racing 3 og så kommende Halo3 ...thats it ! Jeg kan ramse opp hele 7 titler til PS3 som kommer til å bli bra og den er ikke lansert engang enda.

6087293[/snapback]

Huff. Du klarte deg bra i to dager etter Sony pressekonferanse. Men nå har du startet med BS'et ditt igjen.

Vet ikke hvordan du sammen ligner PS2 og 360. PS2 har vært på markedet i fem ÅR, 360 i seks MÅNDER. Klart PS2 har solgt mer da, klart de har et bedre spillutvalg.

Men om du så MS sin pressekonferanse, ville du kanskje fått med deg at 360 er tidenes raskest selgende konsoll.

Prisen er fastsatt. Den kommer ikke til å bli forandret.

Dette med spillene har vel kanskje med at du kåt som en kanin på PS3, og klarer ikke å se at det eksisterer noe godt i verden som ikke har med Sony å gjøre.

7 tittler som blir bra... Ja, hvordan i helvete vet du at de blir bra?

Det var jo også du som hardnakket påstod at du hadde vært på fjordårets Sony konferanse, og hadde dermed bevis for at Motorstorm og Killzone var ingame.

Du er en løgner og en fanboy, som ikke har noe konstruktivt å komme med i de diskusjonene som foregår på dette forumet.

Takk for meg.

6088961[/snapback]

Amen Brotha Bear!

Nå Avean, sjekk på dette.

Gears of War

PGR3

Halo 3

GTA IV

Oblivion

BioShock

Forza Motorsport 2

Dead or Alive

Woohoo! 8 er mer enn dine patetiske 7!

Hitman Blood Money

Ghost Recon AW

Rainbow Six Critical Hour (liker R6 serien)

Splinter Cell Double Agent

Og URBAN CHAOS! Digga det når jeg fikk det på PC demo i '99 (det var tider).

Regn med Wii, spesielt når det gjelder pris vil denne være en av de beste, kontrolleren (som er mye bedre enn Sonys patetiske drittkopi) ser ut til å fungere kjempebra allerede nå, jeg skal ha den, den er faktisk førsteprioritet hos meg.

Slutt å post tilhengergutt poster, som bare er full av bastant idioti, og dette er det flere her som synes. Bare hold kjeft du ;)

Dropp den signaturen din, den er feil og tilhengergutt deluxe, dette vil bli jevnere enn noensinne, og det er ikke noe selvfølge at Sony vinner, jeg tror faktisk ikke at de gjør heller.

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk dark by design, du satte fingen på det meste på e god måte. Eg regner med du føler ett utrolig sinne hver gang du lese Avean sin innlegge,akkurat som meg. Eg er enig i alt det du sier. Avean er en trangsynt trollegutt som bare spres faenskap her inne.Og eg ser vennligst fram til at Avean kan svare for seg,for ein gang skyld. Noen ganger blir det rett og slett for mye til å bare ignorer det også. Avean har nok spillt alle disse 7 spillene som skal vere fantastiske.

Det var 1 spill som virker morro fon min del, MGS. Ingen kan si at det og det er dårlig, men sammenlignet med det PS3 har å gi oss atm,blekner den sterkt i forhold til 360.Men PS3 vil få sine knalltitler etterhvert den også,men først må den komme ut.Og så må spillene bli anmeldt og testet av oss,så kan vi se om dette blir noe bra.Med 360 har vi ihvertfall muligheten til dette,og kan trygt fastslå hvilke spill som er bra pr. i dag.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Auda Sony - sjekk innstrømmingen av folk når E3-messen åpnet:

http://www.kotaku.com/gaming/top/e306-clip...pede-173469.php

Wii har riktignok den nye kontrolleren som det er enorm rift om å teste ut, men det kan ikke ha vært moro å være Sony-representant når 9 av 10 som stormer inn løper bort til Nintendo-avdelingen.

6090127[/snapback]

Hehehehe...

Det var gøy...

Da kan man lure på om hvem av PS3 og Wii som har den beste...

...hehehehehe...

he

Lenke til kommentar

Må si at den videoen virkelig var morsom! Og som sagt over, det kan umulig være særlig morsomt å være representant for Sony når bare et ltie fåtall kommer bort til boothen :!: Men så skal det riktig nok sies at Nintendo Wii byr på mye nytt i forhold yil PS3 som byr på mye av det man har sett før. Forskjellige genre man styrer ved hjelp av en gamepad med to analoge spaker.

Snorre :)

Lenke til kommentar
Det var 1 spill som virker morro fon min del, MGS. Ingen kan si at det og det er dårlig, men sammenlignet med det PS3 har å gi oss atm,blekner den sterkt i forhold til 360.Men PS3 vil få sine knalltitler etterhvert den også,men først må den komme ut.Og så må spillene bli anmeldt og testet av oss,så kan vi se om dette blir noe bra.Med 360 har vi ihvertfall muligheten til dette,og kan trygt fastslå hvilke spill som er bra pr. i dag.

6089802[/snapback]

MGS kan ingen si noe på. Det har blitt bevist at det er ingame, og det ser fabelaktivt ut! Koste meg skvett ihjel med MGS2: Substance. (Uheldigvis er det dèt eneste MGS spillet jeg har hatt gleden av å spille.)

Assasins Creed er også en tittel PS3 eiere kan se frem til. Jeg vet at Prince of Persia gutta vet hva dem holder på med, så det kan bli en veldig spennende tittel. Men uansett. 599 Euro blir lett 6500 kroner her i norge med alle skatter og avgifter. Og så mye er jeg ikke villig til å legge ut for en konsoll.

Men, som Mala og sier, MGS4 ser veldig bra ut! Men det gjør MYE av det som kommer til XBOX360 også. Jeg nevner bare Gears of War... :dribble:

PS: Mala, takk for støtten. Var redd min irritasjon skulle gå ut over andre her nå. Men er glad for at andre reagerer på pølsevevet til vedkommende. Slik umodenhet hører hjemme på ITavisen.no og Gamereactor.no sine 'forum' ...

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...