ReVolvolution Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei. Har nettopp laget en hjemmeside basert på wordpress. Og det jeg lurte på, var om det går ann å inkludere en phpfil inni en av sidene.. Er et phpbb forum som skal inkluderes. Har prøvd med den vanlige kodesnutten, å lime den inn i editoren, samt i html editoren, men det går ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 *bump* Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hadde samme problemstilling for en stund siden når jeg prøvde å inkludere et kontaktskjema. Det finnes en plugin for å kjøre PHP i et innlegg/side her: http://priyadi.net/archives/2005/03/02/wor...hp-exec-plugin/ (se i kommentarene for hvordan man får det til å funke i WP2). Jeg klarte derimot aldri å få det til å fungere. Kontaktskjemaet ble inkludert, men når jeg prøvde meg på noen som helst form for prosessering (feks. submit'et kontakskjemaet) gikk det skeis. Endte opp med en iframe Så når det ikke funker å inkludere et ytterst simpelt kontaktskjema tviler jeg sterkt på at et helt forum fungerer særlig bedre. Men prøv gjerne Endret 12. mai 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå