kyrre12 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! For en liten stund siden kræsjet laptopen min. All musikken min var der, men siden jeg nettopp hadde synkronisert iPod'en min tenkte jeg at det sikkert gikk bra. Da jeg gikk på apple.no for å sjekke hvordan man gjør dette sto det at det var umulig, og at kommunikasjonen var èn-veis. Det jeg lurer på: Er det noen som helst mulighet for å få tilbake musikken min? En del av den blir meget vanskelig å få tilbake ettersom mange av original cd-ene gikk tapt for ikke lenge siden. Finnes det et program som klarer å fikse dette? Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Redningen er Anapod Explorer fra redschairsoftware. Du kan lese mer om det her. Det er riktignok ikke gratis, men 25/30 dollar er en liten pris å betale for å redde en musikksamling. Programmet har forøvrig mange andre nyttige funksjoner som å kunne forandre på bitrate på musikkfilen når du overfører og at du kan kopiere en playliste fra windows mediaplayer og putte rett inn i iPoden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Tror det er flere muligheter. http://macs.about.com/od/ipod/a/copy_from_ipod.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå