Datasmurf Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 I natt ble jeg exalted med Stormpike Guards med mainen min, og blakka meg fort med å bruke penga jeg hadde for hånden på The Unstoppable Force og Don Julio's Band Så var det å spare til en Stormpike Battle Charger. For øyeblikket er jeg så glad at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Sitter her og er veldig fornøyd med meg selv og klarer så vidt å spille Har jeg da spillt for mye og bør ta en pause fra Alterac Valley og la de andre ta seg av kampen om dalen? Men uansett. Glad og lykkelig, NÅ! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvilken klasse er du da? 6087925[/snapback] Tipper druid. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Håper ikke warrior Jeg mener.. Warriors i pvp gear.. Fyfy. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei, warriors er ikke skumle lenger etter nerfen... Warlocks derimot, DE er skumle! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ingenting er skummelt. Jeg er clean Grattis da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Warriors er skumle, wrath og might ser bare best ut da Det jeg mente, var at pvp warriors er...ja.. seg selv. Hvorfor faen er PVP warrior gear GULL? Passer IKKE til beskrivelsen til warriors. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Warriors er skumle, wrath og might ser bare best ut da Det jeg mente, var at pvp warriors er...ja.. seg selv. Hvorfor faen er PVP warrior gear GULL? Passer IKKE til beskrivelsen til warriors. 6097266[/snapback] det du mener er bare tull, bokstavelig talt Endret 14. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Ingenting er skummelt. Jeg er clean Grattis da 6091094[/snapback] takk og ja, jeg er druid ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå