steinrr Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Eksperimentering med det våte element: http://img130.imageshack.us/img130/2561/aqua29xh.jpg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Var jo ett litt kult blått bilde det da Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Syntes det funket bla med den utrolig intense blåfargen, men var litt uklart. Totalt så syntes jeg det hadde en bra stemning. Har du fler? Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Syntes det funket bla med den utrolig intense blåfargen, men var litt uklart. Totalt så syntes jeg det hadde en bra stemning. Har du fler? 6086427[/snapback] Takk for god tilbakemelding. Jeg har brukt lang lukkertid for å prøve å fange bevegelsen i fiskestimen og derfor er det "uklart". Har ikke flere av disse på stående fot nei dessverre. Er forresten tatt i akvariet i Bergen - håndholdt med ca 1. sekunds lukkertid hvis jeg ikke husker feil. Har økt fargemetningen i Photoshop for å forsterke blåfargen. Endret 12. mai 2006 av steinrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå