Qtecman Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei Trenger å få audio UT fra min Qtec 8310 til en Arkon soundfeeder som jeg har. Men 8310`en har ikke standard minijack som soundfeederen trenger... 8310 har en enda mindre jack-type og flere kontakt-punkter Noen forslag til hvordan jeg kan få dette til? mvh Qtecman Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) For det første heter den Qtek og for det andre trenger du en stereo overgang fra microjack til minijack. Det koster 49,- på Clas Ohlson. EDIT: Med forbehold om at en soundfeeder (som jeg ikke vet hva er) ikke krever noe annet enn et standard stereo lydsignal ut. Endret 11. mai 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) For det første heter den Qtek EDIT: Med forbehold om at en soundfeeder (som jeg ikke vet hva er) 6086184[/snapback] Notert. Soundfeeder er en FM-sender. mvh Qtecman Endret 11. mai 2006 av Qtecman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå