Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder? Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Her er et lurebilde.. Bigger is better.. Advarsel! Kan være støtende for noen, da det vises en naken rumpe. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bildet fjernet, da det kan støte folk. Var kanskje ikkje akkurat den type bilde du tenkte på, men kom over dette bilde da jeg skulle hjelpe noen med en oppg om narkotiske stoffer, og da søkte eg på crack. Så etter min mening er dette et lurebilde, da eg søkte egentlig på crack som narkotisk stoff, mens google fant "butt-crack"... Endret 12. mai 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Det der var langt ifra det jeg letet etter. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Få vær litt seriøs da. Her er mitt bidrag, synes dett bilde er tøft, srikelen blir til en kule om en kikker litt etter. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Har også disse bildene: På det andr bildet, så er den rektangulære firkanten samme "shade" (ka e det på norsk?) hele veien, ser dog ikkje slik ut.. På bildet 3 er begge figurene like store, mn den nederste ser større ut.. Endret 11. mai 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Her er et lurebilde.. Bigger is better.. Advarsel! Kan være støtende for noen, da det vises en naken rumpe. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var kanskje ikkje akkurat den type bilde du tenkte på, men kom over dette bilde da jeg skulle hjelpe noen med en oppg om narkotiske stoffer, og da søkte eg på crack. Så etter min mening er dette et lurebilde, da eg søkte egentlig på crack som narkotisk stoff, mens google fant "butt-crack"... 6086054[/snapback] Fytti... Det må da være noen rettninslinjer som forbyr sånt?!? Lenke til kommentar
ingentingg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder?Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. 6086028[/snapback] Denne er veldig kul. Firkant a og b har samme farge: Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) "shade" (ka e det på norsk?) hele veien 6086080[/snapback] Sukk, hva er i ferd med å skje med dagens yngste generasjoner? Flere illusjoner Endret 12. mai 2006 av neitakk Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder?Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. 6086028[/snapback] Denne er veldig kul. Firkant a og b har samme farge: 6087875[/snapback] Sykt. Jeg brukte pipetteverktøyet i GIMP og så at det stemte (pixelverdier på ca. 110 på alle tre kanaler) - men ikke søren om jeg greier å se det... Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 får sjukt vonft i hode av sånne bilder.. så i ilistret vitenskap at de hadde bra mange sånne "lure bilder".. har faktisk bladet enda Lenke til kommentar
ingentingg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder?Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. 6086028[/snapback] Her er det veldig mange http://www.killsometime.com/illusions/illusions.asp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sykt. Jeg brukte pipetteverktøyet i GIMP og så at det stemte (pixelverdier på ca. 110 på alle tre kanaler) - men ikke søren om jeg greier å se det... 6089372[/snapback] Puss ut gradvis rundt de to firkantene, så tror du på det etter hvert. Helt sykt å se mens du pusser ut. Lenke til kommentar
esa Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder?Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. 6086028[/snapback] Her er det veldig mange http://www.killsometime.com/illusions/illusions.asp 6089620[/snapback] hahaha! sykt... esa Lenke til kommentar
klaraku Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Noen som veit hvordan såkalte 3d bilder fungerer? Der du skal kikke lenge på et bilde slik at øynene ikke fokuserer lengre, og da "kommer det et bilde" ut av papiret. Hvordan lager man slike bilder? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Her er en optisk ilusjon jeg har mekka i paint, jeg har sett den før men fant den ikke igjen. Prøv å fokusere på trappa på forskjellige steder en krone på at det vil se ut som den er oppned på et tidspunkt Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Søk på stereogram, finnes program hvor du kan lage dine egne slike bilder.. Lenke til kommentar
stbf Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Noen som har noen morsome lure bilder?Som man blir forvirret,lurt osv av hvis dere skjønner. Der man f.eks skal se på en strek som ser ut å gå på skrå men er helt rak. 6086028[/snapback] Her er noen syke 3D-greier som alle er malt på fortauet. http://www.impactlab.com/modules.php?name=...rticle&sid=7567 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå