Crusty Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fant detta svare på forumet en plass: "Har hørt om et bra triks mht. mtx. Jeg hadde en sjøl, men har ikke gjort dette, men det skal være bankers: MTX har (-87 mod. i hvertfall) bare 4 gear når de kommer inn til Norge, originalt er det visstnok 5. "Blomberingen" er visstnok bare at de har tatt vekk et tannhjul i gearboksen. Skaff til veie dette, og moppa skal gå i over 70. Husker selv hvor irriterende det var å ha 10000 rpm i 4 gear, når jeg skjønnte at det var nok drag til et 5. Har som sagt aldri gjort dette, men høres ut som det er verd å sjekke ut?" Har sjøl en MTX 96mod med 4 gear og merker at i 4 gearet har den fortsatt masse og gå på. Noen så vet mer om dette? Hvor? Hva? Hvordan? Mvh. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Tror nokk ikke du får 70 på den med å sette inn det manglende gearet.. Illustrasjon: MT5 gir: 1,2,3,4,5 MTX gir: 1,2,4,5 Ergo de har fjærner 3 giret på en måte.. derfor vil du ikke få noe mere fart med å sette på det manglende tannhjulet, men heller bedre aks.. vill heller annbefale deg å sette på en MT5 kasse.. edit. når min går i 80 med trimsilynder og effektanlegg så tviler jeg på at den orginalt går i 70 med det manglende giret Endret 11. mai 2006 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Honda MB5 hadde 6 gir. 6088084[/snapback] MB5 er en annen moped da.. Sykkelen min har 24 gir 6088107[/snapback] min har 21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå