sixx Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 har en plan om å starte opp enda et band. Men mangler øvingsrom. Noen som har/vet om en billig eller gratis plass å øve? mangler også forsåvidt vokalist å eventuelt trommis...så bare skrik ut hehe... Vet ikke om denne her var postet på rett sted men. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har ikke kommunen/bydelen ofte sånt til disposisjon? Lenke til kommentar
veos Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ta kontakt med kommunen/bydelen du, så får du nok noe informasjon. Lenke til kommentar
knaill Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Uff, prøvde å finne bandrom i Trondheim selv for noen år siden. Måtte bare gi opp, det var stappa fullt over alt. Tror kanskje det er bedre nå, de har vel bygget en del i det siste. Hør på ISAK, der er de flinke til å hjelpe med denslags. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ofte er det kommunen/bydelen tibyr bare dritt. billig utstyr fra 1970 og knuste cymbaler til trommer å slikt. Har erfaring Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ofte er det kommunen/bydelen tibyr bare dritt. billig utstyr fra 1970 og knuste cymbaler til trommer å slikt. Har erfaring 6087152[/snapback] Det er mulig, jeg har aldri vært interressert i sånt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Haha, gjett om jeg leste feil i topic... Trodde det sto "billig barndom i trondheim" Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sjekk ut buranhus. http://www.buranhus.info Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Haha, gjett om jeg leste feil i topic...Trodde det sto "billig barndom i trondheim" 6089121[/snapback] Hehe... "Great minds think alike!" Det var det fyrste som slo meg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå