casper515 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei Skal kjøpe en elektrisk sparkesykkel i bursdagsgave,men finner ingen som selger disse. Noen som har peiling? Helst litt større type. Fortrinnsvis Oslo og omegn og må helst kjøpes fredag. Casper Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Lette etter dette for en stund sida, eneste jeg fant var noen på QXL som jeg rett og slett ikke tør å ta sjansen på... Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Smart Club? Jeg vet ikke, men jeg hørte om en som kjøpte der. Men han sa at de kanskje skulle slutte å selge de eller no'. Jeg ville prøvd der. Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg har, men den kjøpte jeg på lekebutikken, ikke så bra Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Grunnen til at det kanskje ikke selges, er at det rett og slett ikke er lov. Kan være jeg tar feil, men jeg har blitt fortalt at det ikke er lov med noe slikt, med mindre du kjører på privat eiendom. Å eie er selvsagt ikke ulovlig Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sjekk kjelleren min eBay.com Det du ikke finner på eBay er sannsynlig vis ikke verdt å ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå