Migrene1 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt dette programmet? prøver å avinstalere men får bare : "Denne handlingen er bare gyldig for produkter som er instalert" mulig jeg har prøvd å gjort det før men ikke fått det til da. men noen som kan hjelpe meg alikevell? Endret 11. mai 2006 av Migrene1 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvor er det du får denne meldingen? Er det i "Legg til eller fjern programmer"? Etter litt googling fant jeg denne siden og denne siden du kan jo prøve og se om det hjelper. Hvis ikke så kan du restarte pcen i sikkermodus og manuelt slette filene og bruke CCleaner til å rydde opp i registeret med. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det kan godt hende at du må INstallere programmet på nytt, og så avinstallere på korrekt måte. Dersom du bare har slettet det vil det mangle filer som er nødvendige for en skikkelig avinstallering, og du blir ikke kvitt alt som spres litt rundt omkring. Bernt K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå