nree Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg føler det er lite folk på forumet i dag? Eller er det bare at folk ikke gidder skrive noe? Jeg laget ett nytt emne i Webdesign kategorien og det eneste svaret jeg har fått noe er offtopic. Jeg vet veldig godt at det er folk på dette forumet som vet veldig godt svaret på det jeg er ute etter. Så, hva er det? Lite aktivitet i dag? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har ikke merket noe til mindre aktivitet i det siste, men er det tilfelle kan det skyldes at det er eksamens- og tentamenssesong . Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kansje det har noe og gjøre med mye fint vær om dagen og att folk vil nyte sola litt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Våre medlemmer har skrevet totalt 5995506 innlegg Vi har 87543 registrerte medlemmer Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jøss, da er det jo enten en som har fått innlegg nummer 6 millioner allerede, eller at en kommer til å få det veldig snart. Tida flyr! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg var mye i PHP-forumet før, men siden man aldri klarte å spørre om ting som ikke var spurt om før, ga jeg opp det. Er innom en sjelden gang, men ble bare bortkastet å svare på nytt på spørsmål som var stilt mange ganger før. Å rappotere alle innlegg gir meg heller ingen ting, men ettersom jeg i følge retningslinjene er pålagt å rappotere innlegg som bryter retningslinjene så fant jeg ut at det var bedre å holde seg unna. Nå leser jeg andres tråder mest, gjerne mattetråden, flybildetråden og trafikkforumet. En drøm hadde vært en moderator i PHP-forumet som på egen hånd oppdaget dobbeltråder. Da hadde jeg kanskje kommet tilbake. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Å rappotere alle innlegg gir meg heller ingen ting, men ettersom jeg i følge retningslinjene er pålagt å rappotere innlegg som bryter retningslinjene så fant jeg ut at det var bedre å holde seg unna. 6086485[/snapback] Ingen som pålegger deg å rapportere. Det er flott om brukere benytter denne funksjonen og til stor hjelp for moderatorene, men det er ikke slik at de som ikke rapporterer brudd de kommer over selv er regelbrytere Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Pålagt er kanskje feil ord. Er vel nettikette dette står: Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Å følge god skikk på forumet er altså å rapportere regelbrudd. Så kan vi selvfølgelig tolke setningen hit og dit, men det tjener ingen ting. Problemet forsvinner ikke av den grunn. Jeg har en mening om forumet og ønsker å fortelle (når tråden først er startet) hva jeg tenker om utviklingen de stedene jeg er kjent, og nå har jeg kommet med min tilbakemelding: I php-forumet er det for mange like poster, selv ikke min lille trådoversikt har gjort noe med problemet. Derfor er jeg mindre i php-forumet enn før. Kan godt si med det samme, får ofte følelsen av at det er hva du sier og hvordan du sier det som er viktigere enn hva som er sagt. Som eksempel kan vi bruke Dottens svar til meg her. Dette er vitterlig ikke en samtale om hvor vidt jeg ønsker å rapportere eller ikke, men jeg påpeker noe jeg ser på som et problem, for å underbygge trådstarters påstand. Det er det som eventuelt skal tillegges vekt ved tilbakemelding. For øvrig mener jeg at Dotten er en bruker med gode intensjoner og jeg fryder meg over måten han skriver på og alle merkverdige og humoristiske tråder han kommer opp med. Så det er vel mer et hw-kulturfenomen. Gil har talt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg føler det er lite folk på forumet i dag?Eller er det bare at folk ikke gidder skrive noe? .... Så, hva er det? Lite aktivitet i dag? 6085506[/snapback] Rundt 7000 innlegg hver dag de siste dagene, så nei, ikke lite aktivitet Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Føler liksom ikke at noen svarer på det jeg spør om.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Pålagt er kanskje feil ord. Er vel nettikette dette står: Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Å følge god skikk på forumet er altså å rapportere regelbrudd. Så kan vi selvfølgelig tolke setningen hit og dit, men det tjener ingen ting. Problemet forsvinner ikke av den grunn. 6087549[/snapback] Eg ser tydeleg at den setningen kan tolkes på den måten, men det er ikkje slik den er tiltenkt. Det den setningen eigentleg meiner er at viss ein ser eit regelbrudd så skal ein bruke rappoteringsknappen framfor å poste innlegg med "Regelbrudd!" o.l. Eller sende pm til enkeltmoderatorer om tråden/posten. Ei rappotering om at dette finnes i tråd x med link, så kan vi moderatorer sjå på saka og er det like tråder så kan me stenge den yngste med henvisning til den eldre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg