Pug Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har spurt før, men finnes det et program som kan dele opp en .mpg fil? Har hørt om et som gjør at du bare kan lagre filene som .avi etterpå. Gjør dette noe? Om jeg lagrer de som .avi etterpå? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvis du finner et program som deler opp en hvilken som helst fil i mindre deler, funker det nok. Har jeg forstått dette riktig, bruker ikke MPEG index (sånn som AVI), så det spiller ingen rolle om den er kutta av. Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 http://nickyguides.digital-digest.com/cut-...t-join-mpeg.htm Her har du en guide :smile: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Er .mpg og .mpeg det samme? Kan jeg bruke den guden og det programmet på en .mpg fil? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-05 14:23, skrev Pug:Er .mpg og .mpeg det samme? Kan jeg bruke den guden og det programmet på en .mpg fil? Ja. Det er akkuratt som .jpg og .jpeg er det samme. :smile: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg brukte den guiden, og delte opp fila. Men etter 4 minutter ut i filmen når den er delt opp, forsvinner lyden. Noen grunn til dette? Noen andre programmer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå