Eijnar Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! Skal ha fagddag i økonomi i mårra, og trenger tips til hvordan jeg kan få en fengende forside, da IKT kunnskapene er med i helhetsvurderingen regner jeg med at forsiden teller litt. Så jeg lurer på om noen vet om man kan laste ned layout til tekster osv.? Mvh. ZinnX Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nå er det sikkert forsent, men min erfaring i økonomi er at lærere elsker word-art og clip-art bilder.... Glorete? Gjerne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Jepp! Word-art er en sikker vinner. Det enkle er ofte det beste osv. Tross alt, det er ikke forventet av dere at dere skal benytte dere av verktøy som dere ikke har brukt i undervisningen. Jeg benyttet meg kun av Word-art gjennom hele øk-inf undervisningen og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Og jeg bruker Verdanaskrift i ulike størrelser, og får da seks... Mer glorete enn Wordart skal hardt gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå